
Η ακριτική νήσος των Οινουσσών συνδέεται ακτοπλοϊκώς με τη Βόρεια Ελλάδα για την περίοδο 2025-2026. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε σχετική ανάρτηση ο κ. Γιώργος Δανιήλ, δήμαρχος Οινουσσών, οι Οινούσσες εντάσσονται σε δρομολόγιο άγονων γραμμών το οποίο θα ξεκινά από τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα τη Θεσσαλονίκη ή την Καβάλα και θα καταλήγει στη Σάμο.
Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται μία φορά ανά εβδομάδα και θα πραγματοποιεί στάσεις σε Λήμνο, Μυτιλήνη, Οινούσσες, Χίο και Σάμο. Στην ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Οινουσσών εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Παρακάτω ολόκληρη η ανακοίνωση του δημάρχου Οινουσσών κ. Γιώργου Δανιήλ:
«Οι Οινούσσες συνδέονται ακτοπλοϊκώς με τη Βόρεια Ελλάδα.
»Με μεγάλη χαρά και βαθιά ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε την ανακοίνωση από το Υπουργείο Ναυτιλίας της Πρόσκλησης για τη Σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας για την Εξυπηρέτηση των Γραμμών Δημοσίου Ενδιαφέροντος για τη δρομολογιακή περίοδο 2025-2026.
»Στην ανωτέρω πρόσκληση εντάσσεται πάλι στην άγονη γραμμή του Βορ. Αιγαίου το λιμάνι των Οινουσσών κι αποκτά το ακριτικό μας νησί πρόσβαση στη Βόρεια Ελλάδα.
»Μέσω της γραμμής 4 οι Οινούσσες αποκτούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μια φορά την εβδομάδα πρόσβαση σε Θεσσαλονίκη ή Καβάλα, Λήμνο, Μυτιλήνη και Σάμο, μια γραμμή, που αναμένεται να ανοίξει σημαντικούς ενδονησιωτικούς διαύλους συνεργασίας στους τομείς του τουρισμού, του εμπορίου και του πολιτισμού. Παράλληλα θα κάνει ευκολότερη την προσέλκυση εκπαιδευτικών, σπουδαστών και δημοσίων υπαλλήλων από τη Βόρεια Ελλάδα και τα γειτονικά νησιά.
»Η απόφαση του Υπ. Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής έρχεται να ικανοποιήσει την τριετή προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής (μετά την επαναλειτουργία του λιμανιού μας) με συνεχείς αιτήσεις κι εκκλήσεις για την προσέγγιση της άγονης γραμμής στις Οινούσσες.
»Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τον Υπουργό κ. Βασ. Κικίλια, τον Υφυπουργό κ. Στέφανο Γκίκα, τον Γεν. Γραμματέα Δρ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, τον Δ/ντη Θαλασσίων Συγκοινωνιών κ. Πανταζόπουλο και όλους τους συντελεστές αυτής της απόφασης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ανησυχητικά είναι τα ευρήματα πρόσφατης ανάλυσης της S&P Global Commodity Insights, η οποία εστιάζει στα δεξαμενόπλοια του «σκιώδους» στόλου. Συγκεκριμένα, παρατηρείται σημαντική επέκταση του…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ