
Η ακριτική νήσος των Οινουσσών συνδέεται ακτοπλοϊκώς με τη Βόρεια Ελλάδα για την περίοδο 2025-2026. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε σχετική ανάρτηση ο κ. Γιώργος Δανιήλ, δήμαρχος Οινουσσών, οι Οινούσσες εντάσσονται σε δρομολόγιο άγονων γραμμών το οποίο θα ξεκινά από τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα τη Θεσσαλονίκη ή την Καβάλα και θα καταλήγει στη Σάμο.
Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται μία φορά ανά εβδομάδα και θα πραγματοποιεί στάσεις σε Λήμνο, Μυτιλήνη, Οινούσσες, Χίο και Σάμο. Στην ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Οινουσσών εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Παρακάτω ολόκληρη η ανακοίνωση του δημάρχου Οινουσσών κ. Γιώργου Δανιήλ:
«Οι Οινούσσες συνδέονται ακτοπλοϊκώς με τη Βόρεια Ελλάδα.
»Με μεγάλη χαρά και βαθιά ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε την ανακοίνωση από το Υπουργείο Ναυτιλίας της Πρόσκλησης για τη Σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας για την Εξυπηρέτηση των Γραμμών Δημοσίου Ενδιαφέροντος για τη δρομολογιακή περίοδο 2025-2026.
»Στην ανωτέρω πρόσκληση εντάσσεται πάλι στην άγονη γραμμή του Βορ. Αιγαίου το λιμάνι των Οινουσσών κι αποκτά το ακριτικό μας νησί πρόσβαση στη Βόρεια Ελλάδα.
»Μέσω της γραμμής 4 οι Οινούσσες αποκτούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μια φορά την εβδομάδα πρόσβαση σε Θεσσαλονίκη ή Καβάλα, Λήμνο, Μυτιλήνη και Σάμο, μια γραμμή, που αναμένεται να ανοίξει σημαντικούς ενδονησιωτικούς διαύλους συνεργασίας στους τομείς του τουρισμού, του εμπορίου και του πολιτισμού. Παράλληλα θα κάνει ευκολότερη την προσέλκυση εκπαιδευτικών, σπουδαστών και δημοσίων υπαλλήλων από τη Βόρεια Ελλάδα και τα γειτονικά νησιά.
»Η απόφαση του Υπ. Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής έρχεται να ικανοποιήσει την τριετή προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής (μετά την επαναλειτουργία του λιμανιού μας) με συνεχείς αιτήσεις κι εκκλήσεις για την προσέγγιση της άγονης γραμμής στις Οινούσσες.
»Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τον Υπουργό κ. Βασ. Κικίλια, τον Υφυπουργό κ. Στέφανο Γκίκα, τον Γεν. Γραμματέα Δρ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, τον Δ/ντη Θαλασσίων Συγκοινωνιών κ. Πανταζόπουλο και όλους τους συντελεστές αυτής της απόφασης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πλεόνασμα 2,168 δισ. ευρώ παρουσίασε το ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού της Κεντρικής Διοίκησης το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2025 έναντι στόχου για έλλειμμα 1.961 δισ. ευρώ,…
Χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε το πρωί της Δευτέρας, από τη θαλάσσια περιοχή της Πύλης Ε8 εντός του λιμένα Πειραιά, γυναίκα ηλικίας περίπου 50…
Στο πλαίσιο εξέλιξης της αυτόνομης τεχνολογίας σκαφών, ο ABS και η Saronic Technologies υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη τεχνικών απαιτήσεων και υπηρεσιών…
Καθώς η πυρηνική ενέργεια κερδίζει συνεχώς έδαφος στην παγκόσμια ενεργειακή εξίσωση, οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών-κολοσσών για την προώθησή της επιταχύνονται. Πιο πρόσφατο παράδειγμα συνιστά…
Στην πρώτη γραμμή των προσπαθειών αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας βρίσκεται για μία ακόμα φορά η γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών CMA CGM, η οποία «ποντάρει»…
Σε αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου του προχωρά ο μεταλλευτικός κολοσσός BHP, καθώς πρόσφατα προέβη σε νέα στρατηγική κίνηση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, που επικαλείται…
Η Turkish Airlines προχωρά στην απόκτηση μειοψηφικού πακέτου της Air Europa, σε μια νέα στρατηγική κίνηση που ενισχύει την παρουσία της στην Ευρώπη και…
Η Ινδία, παρά τη δυσαρέσκεια των ΗΠΑ επί του θέματος, συνεχίζει ακάθεκτη τις εισαγωγές ρωσικού αργού. Οι κρατικές εταιρείες μεταποίησης πετρελαίου της Ινδίας, Indian…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ