
Ο συνδυασμός προηγμένων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας με τεχνολογίες πρόωσης που διαθέτουν ελάχιστο ή και μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα αποτελεί πλέον κρίσιμο και αναγκαίο βήμα για τον εκσυγχρονισμό της ναυτιλίας. Ανταποκρινόμενη σε αυτή την πρόκληση, η WinGD εγκαινιάζει την πρώτη υβριδική εφαρμογή του συστήματος X-EL Integrated Energy σε πλοία με υποβοηθούμενη πρόωση από άνεμο.
Το έργο αφορά τέσσερα δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 113.600 dwt, τα οποία κατασκευάζονται για λογαριασμό της Union Maritime Limited από τα ναυπηγεία της Xiamen Shipbuilding Industry Co. Η WinGD έχει αναλάβει να διαμορφώσει και να εγκαταστήσει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα ισχύος, το οποίο περιλαμβάνει γεννήτρια στον άξονα της κύριας μηχανής, συνδεδεμένη με το εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας X-EL.
Ο συνδυασμός κύριας μηχανής, γεννήτριας άξονα και αιολικής πρόωσης επιτρέπει την έξυπνη κατανομή της ενέργειας σε κάθε λειτουργική φάση του πλοίου, ανεξαρτήτως συνθηκών. Αντί για τις παραδοσιακές βοηθητικές μηχανές που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια, το σύστημα αξιοποιεί το πλεόνασμα ισχύος της κύριας μηχανής, οδηγώντας σε σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και αύξηση της ευελιξίας στη διαχείριση της ενέργειας. Επιπλέον, το X-EL υποστηρίζει και άλλες μορφές αποθήκευσης και παραγωγής ενέργειας, όπως μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η θαλάσσια διασύνδεση μεταξύ Δανίας και Γερμανίας, μέσω της γραμμής Rødby-Puttgarden, πλέον θα εξυπηρετείται από το νεότευκτο «The Baltic Whale» της Scandlines. Την κατασκευή…
Το κλιματικό φαινόμενο La Niña, το οποίο τείνει να κατεβάζει τις θερμοκρασίες σε παγκόσμια κλίμακα, επιστρέφει, όμως ο αντίκτυπός του μάλλον θα είναι περιορισμένος,…
Σημαντική πτώση κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το Μπανγκλαντές ενέκρινε την αγορά περίπου 220.000 μετρικών τόνων αμερικανικού σιταριού, στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής συμφωνίας με στόχο την άμβλυνση των εμπορικών εντάσεων με…
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να στρέφεται σταδιακά προς τα «πράσινα» καύσιμα, με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση των πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των προμηθευτών καυσίμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ