
Δυναμικά συνεχίζονται οι επενδύσεις της CMB.TECH, συμφερόντων της οικογένειας Saverys.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η CMB.TECH τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή έξι δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 26.000 dwt.
Τα πλοία αυτά θα κατασκευαστούν στην Κίνα από το ναυπηγείο CMJL Yangzhou, ενώ αναμένεται να παραδοθούν το 2029. Όπως υπογραμμίζει η Xclusiv, τα συγκεκριμένα πλοία θα διαθέτουν μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης αμμωνίας, ενώ είναι ήδη ναυλωμένα στη MOL.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προηγμένη τεχνολογία Voyage Optimisation της Ascenz Marorka, μέλους του Ομίλου GTT, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης και απoανθρακοποίησης του στόλου της…
Καθώς η Κίνα εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων (FDI), ο ενεργειακός κολοσσός ExxonMobil εδραιώνει τη θέση του στη δεύτερη…
Υψηλό ενός μήνα «χτύπησαν» πρόσφατα οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας, ενισχυμένες από την κατακόρυφη άνοδο των εβδομαδιαίων ροών και την ταυτόχρονη καθίζηση της δραστηριότητας…
Με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, η HD Hyundai Heavy Industries εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη γεωγραφική διαφοροποίηση…
Θετικές εξελίξεις σημειώνονται γύρω από την πολυαναμένομενη επανεκκίνηση ενός φιλόδοξου έργου LNG της TotalEnergies στη Μοζαμβίκη, ύστερα από τέσσερα έτη στασιμότητας λόγω ζητημάτων ασφαλείας.…
Νέα τροπή φαίνεται να παίρνει το σίριαλ πώλησης των 43 διεθνών λιμένων της CK Hutchison, καθώς το Πεκίνο προέβη σε μια εκκωφαντική τοποθέτηση. Σύμφωνα…
Από σήμερα, Δευτέρα 21 Ιουλίου, τίθεται σε ισχύ το νέο «Τέλος Κρουαζιέρας», που επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη ο οποίος αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμένα στο…
Η WinGD έγινε η πρώτη που λανσάρει στην αγορά έναν δίχρονο ναυτικό κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας. Το ορόσημο επετεύχθη με την παράδοση και εγκατάσταση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ