
Η τεχνολογία του SERTICA Performance του RINA φέρνει επανάσταση στη διαχείριση της ενεργειακής αποδοτικότητας στα πλοία μέσω ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και προγνωστικών μοντέλων μηχανικής μάθησης. Με τη χρήση ενός εκτεταμένου δικτύου αισθητήρων εγκατεστημένων στο πλοίο, το σύστημα καταγράφει κρίσιμες πληροφορίες, όπως κατανάλωση καυσίμου, ισχύ κινητήρων και γεννητριών, και δημιουργεί μια ολοκληρωμένη εικόνα της λειτουργικής απόδοσης.
Ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά του SERTICA Performance είναι η ικανότητά του να συλλέγει δεδομένα κάθε πέντε λεπτά, επιτρέποντας προηγμένη παρακολούθηση και ανάλυση. Τα στοιχεία μεταδίδονται ασύρματα στη διαχείριση από ξηράς, παρέχοντας πίνακες ελέγχου σε πραγματικό χρόνο, οι οποίοι επιτρέπουν συνεχή παρακολούθηση απόδοσης, κατανάλωσης και λειτουργικών παραμέτρων. Οι δυνατότητες ανίχνευσης ανωμαλιών και συγκριτικής αξιολόγησης της ενεργειακής αποδοτικότητας καθιστούν δυνατή την άμεση λήψη αποφάσεων για την επίτευξη του βέλτιστου επιχειρησιακού αποτελέσματος.
Στην πράξη, το SERTICA Performance δεν λειτουργεί μόνο ως εργαλείο καταγραφής, αλλά επιπλέον παράγει δυναμικά προγνωστικά μοντέλα, που βοηθούν στον εντοπισμό των βέλτιστων λειτουργικών σεναρίων. Μέσα από μηχανική μάθηση, δημιουργείται ένα ψηφιακό δίδυμο του πλοίου, το οποίο αναλύει παλαιότερα δεδομένα και μπορεί να προσομοιώσει μελλοντικές συνθήκες λειτουργίας, αξιολογώντας την πιθανή απόδοση σε διάφορα σενάρια ταξιδιού. Αυτό επιτρέπει την πρόβλεψη φθοράς, τη σύσταση συντήρησης σε κατάλληλες χρονικές στιγμές και την υιοθέτηση διορθωτικών ενεργειών πριν εμφανιστούν προβλήματα.
Η GNV, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για μια περισσότερο βιώσιμη ναυτιλία, εφάρμοσε το SERTICA Performance στο νέο της πλοίο, το «GNV Polaris», όπου δοκιμάστηκε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του κατά το παρθενικό του ταξίδι από την Κίνα στην Ιταλία. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε συνεπή αποτελέσματα μεταξύ προβλέψεων και πραγματικών συνθηκών λειτουργίας, επιτρέποντας στην GNV να διαμορφώσει το βέλτιστο ενεργειακό προφίλ για τη γραμμή Γένοβα-Παλέρμο. Η υιοθέτηση του SERTICA Performance βοήθησε στη διαμόρφωση μιας στρατηγικής που μειώνει κατά 30% την κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς τις εκπομπές CO₂.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ