
Οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν πιθανότατα τρία χρόνια αντί για ένα για να επιτύχουν τους στόχους για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά τους, αναφέρει το Reuters. Η ΕΕ θα προτείνει προθεσμία τριών ετών στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να επιτύχουν τους στόχους CO2.
Οι μετοχές των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκαν χθες , Δευτέρα 3 Μαρτίου. Οι επενδυτές ήταν ευχαριστημένοι όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή άσκησε πίεση για επέκταση των στόχων εκπομπών CO2. Η επίτευξη τέτοιων επιπέδων βασίζεται στην πώληση περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων. Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται πίσω από τους Κινέζους και Αμερικανούς ανταγωνιστές τους.
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, είπε ότι οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι και θα πρέπει να εκπληρώσουν τους στόχους. Αλλά πρόσθεσε ότι δίνει περισσότερο χρόνο στη βιομηχανία για να επιτύχει τους στόχους των ρύπων, αναφέρει το Reuters.
Οι μετοχές της Volkswagen, της BMW και της Mercedes-Benz αυξήθηκαν μετά τα σχόλια της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
Οι μετοχές της Renault ανέβηκαν έως και 5,4% ενώ η Volkswagen σημείωσε άνοδο έως και 5,3% και η Mercedes-Benz σημείωσε άνοδο κατά 4,7%.
Πηγές του κλάδου ανέφεραν ότι η συμμόρφωση θα βασίζεται στην περίοδο 2025-2027.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μείωσε σημαντικά το ανώτατο όριο των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα φέτος, πράγμα που σημαίνει ότι τουλάχιστον το ένα πέμπτο όλων των πωλήσεων από τις περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων πρέπει να είναι ηλεκτρικά οχήματα (EV) για να αποφευχθούν βαριά πρόστιμα. Ο απώτερος στόχος είναι η μηδενική εκπομπή ρύπων το 2035.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ έχουν πληγεί πρόσφατα από το κλείσιμο των εργοστασίων και τώρα αντιμετωπίζουν και τους δασμούς από τις ΗΠΑ.
Κάλεσαν την Επιτροπή να χορηγήσει ελάφρυνση από πρόστιμα που λένε ότι θα μπορούσαν να ανέλθουν στα 15,7 δις δολάρια εάν οι στόλοι τους δεν πληρούν τα όρια φέτος.
Η εκτελεστική εξουσία της ΕΕ πρόκειται να δημοσιεύσει το σχέδιο δράσης της για την αυτοκινητοβιομηχανία αύριο Τετάρτη, 5 Μαρτίου.
Η BMW ανακοίνωσε αυτό το μήνα ότι είχε σταματήσει μια γενική επισκευή 600 εκατ. λιρών στο εργοστάσιό της στο Cowley Mini εν μέσω της αργής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και των κανονισμών του Ηνωμένου Βασιλείου για οχήματα μηδενικών εκπομπών (ZEV), αναφέρει η The Telegraph.
Την περασμένη εβδομάδα, τα στοιχεία του κλάδου έδειξαν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Βρετανίας ειχε τον χειρότερο Ιανουάριο της εδώ και δύο χρόνια, με τον αριθμό των παραγόμενων αυτοκινήτων να μειώνεται σε 78.012, σε σύγκριση με 98.811 ένα χρόνο νωρίτερα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ