
Κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΕΕ της 16ης Ιανουαρίου 2025 διεξήχθησαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Προέδρου.
Πρόεδρος εξελέγη ο κύριος Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος. Στην κενή θέση Αντιπροέδρου εξελέγη ο κ. Γεώργιος Γαβριήλ ενώ νέο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής η κ. Αντωνία Λουδάρου. Επιπλέον, ο κ. Γεώργιος Ζαφειρούδης αποτελεί νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στην Α’ Κατηγορία πλοίων.
Μετά την εκλογή του ο Πρόεδρος του ΝΕΕ κύριος Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη ναυτιλιακή κοινότητα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, εκλέγοντάς με νέο πρόεδρο του ΝΕΕ, καθώς και τα στελέχη του ΝΕΕ για την πολύτιμη βοήθειά τους στις καθημερινές απαιτήσεις του οργανισμού. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη βαθιά ευγνωμοσύνη εκ μέρους όλης της οικογένειας του ΝΕΕ όπως και τη δική μου προσωπικά, στον απερχόμενο επί εννέα συναπτά έτη πρόεδρο, Δρ. Γεώργιο Δ. Πατέρα, για την πολύτιμη προσφορά του και το απαράμιλλο ήθος του στοιχεία τα οποία υπήρξαν καθοριστικά για την πορεία του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος θα συνεχίσει να εργάζεται και να συνεργάζεται στενά με την Πολιτεία, ακολουθώντας τις θεσμικές αρχές του ως σύμβουλος σε θέματα ναυτιλίας και ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας μέσω της ναυτιλίας. Χρέος όλων μας είναι να προασπίζουμε τα δίκαια και τα συμφέροντα του εθνικού μας θησαυρού, της ελληνικής ναυτιλίας και των σχετιζόμενων δραστηριοτήτων της .
Με σεβασμό στις αξίες και τις ανάγκες της ναυτιλιακής κοινότητας οφείλουμε με πνεύμα ενωτικό, η στρατηγική μας να είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ανάγκες της χώρας, πάντα σε απόλυτη συνεννόηση με τις ναυτιλιακές ενώσεις και τους αρμοδίους φορείς, προκειμένου να προάγουμε την ανάπτυξη του κλάδου που αποτελεί πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας και να ενδυναμώσουμε από κοινού την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ