
Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο του έτους που κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά ήταν το «Viking Saturn», χωρητικότητας 930 επιβατών. Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 228 μέτρα και διαθέτει 9 καταστρώματα.
Η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ διοργάνωσε ειδική εκδήλωση με ανταλλαγή τιμητικών πλακετών, αλλά και κεράσματα, τα οποία δόθηκαν σε όλους τους επιβάτες κατά τη διέλευσή τους στον Σταθμό Κρουαζιέρας.
H εταιρεία Viking δραστηριοποιείται σταθερά στο λιμάνι του Πειραιά καθ’ όλη τη διάρκεια κάθε έτους, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες αποεπιβίβασης και το 2025. Αναμένεται να αφιχθεί στον λιμένα 41 φορές με 10 πλοία της, έναντι 28 αφίξεων το 2024 με 7 πλοία.
Επισημαίνεται ότι ο λιμένας Πειραιά παρουσιάζει σημαντικές και ολοένα αυξανόμενες επιδόσεις στον τομέα της κρουαζιέρας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία, το έτος 2024 επιτεύχθηκαν ιστορικά ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας τόσο στο σύνολο, καθώς εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι από 1,7 εκατ. επιβάτες έναντι 1,5 εκατ. επιβατών το 2023 όσο και στους επιβάτες αποεπιβίβασης (homeport) που ξεπέρασαν το 1 εκατ. έναντι 800.000 το 2023.
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023, εκ των οποίων πάνω από 600 ήταν homeport.
Ωστόσο, ακόμα πιο δυναμική φαίνεται να είναι η νέα χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς οι προκρατήσεις σημειώνουν μεγάλη αύξηση και πλέον ανέρχονται σε περίπου 940 αφίξεις πλοίων.
Ο CEO της ΟΛΠ ΑΕ Su Xudong εξέφρασε τη μεγάλη του ικανοποίηση για τη σημαντική και συνεχή άνοδο της κρουαζιέρας στον Πειραιά, τονίζοντας ότι η θέση του λιμένα και της χώρας σε συνδυασμό με τις επενδύσεις και την αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών από μέρους της ΟΛΠ ΑΕ αποδίδουν και φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με τον γαλλικό κολοσσό να σπάει πρόσφατα το φράγμα των 4 εκατ. TEUs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ