
Το ρωσικό φορτηγό πλοίο «Ursa Major» βυθίστηκε στα διεθνή ύδατα της Μεσογείου, μεταξύ της Ισπανίας και της Αλγερίας με δύο μέλη του πληρώματός του αγνοούνται, όπως ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη 24 Δεκεμβρίου το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας.
Το πλοίο βυθίστηκε αφού σημειώθηκε έκρηξη στο μηχανοστάσιο. Δεκατέσσερα από τα 16 μέλη του πληρώματος έχουν διασωθεί και μεταφερθεί στο λιμάνι Καρταχένα της Ισπανίας, πρόσθεσε το υπουργείο στην ανακοίνωση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία εντοπισμού πλοίων της LSEG, το φορτηγό πλοίο αναχώρησε από την Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας στις 11 Δεκεμβρίου και εξέπεμψε σήμα για τελευταία φορά χθες Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου στις 22:04 (ώρα GMT, 00:04 τα μεσάνυκτα ώρα Ελλάδας) μεταξύ της Ισπανίας και της Αλγερίας.
Όταν το «Ursa Major» αναχώρησε από την Αγία Πετρούπολη είχε αναφέρει ότι το επόμενο λιμάνι του θα ήταν το Βλαδιβοστόκ, στη ρωσική Άπω Ανατολή, και όχι η Ταρτούς στη Συρία όπου έχει ελλιμενιστεί στο παρελθόν. Στην Ταρτούς, στην ανατολική Μεσόγειο, υπάρχει μια βάση του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.
Ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου είναι η SK-Yug, θυγατρική της ρωσικής αμυντικής εταιρείας Oboronlogistics, εναντίον της οποίας έχουν επιβληθεί κυρώσεις από τη Δύση, σύμφωνα με την LSEG. Τόσο η Oboronlogistics όσο και η SK-Yug αρνήθηκαν να σχολιάσουν το περιστατικό.
Σε ανακοίνωσή της στις 20 Δεκεμβρίου η Oboronlogistics είχε αναφέρει ότι το φορτηγό πλοίο μετέφερε ειδικούς γερανούς που θα τοποθετούνταν στο λιμάνι του Βλαδιβοστόκ, όπως και εξαρτήματα παγοθραυστικών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου πλοίων διπλού καυσίμου της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco. Σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η…
Τα τελευταία δεδομένα για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) δημοσίευσε πρόσφατα η Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Συγκεκριμένα, βάσει στοιχείων της…
Οι «φουρτούνες» στη spot ναυλαγορά των LNG carriers συνεχίζονται, με τους ναύλους να μην παρουσιάζουν μεταβολές την περασμένη εβδομάδα και να εξακολουθούν να κυμαίνονται…
Το μεταβαλλόμενο αλλά και, συγχρόνως, αυστηρότερο κανονιστικό πλαίσιο της ναυτιλίας αναφορικά με τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τα επενδυτικά…
Οι επιπτώσεις από το απότομο «φρενάρισμα» στις παραγγελίες για νεότευκτα το 2025 έχουν γίνει αισθητές σε κάθε χώρα με έντονη παρουσία στη ναυπηγική βιομηχανία.…
Μάχη στα μέτωπα της φωτιάς δίνουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε Αττική, Εύβοια, Μεσσηνία και Κύθηρα. Πιο συγκεκριμένα: Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στην Δροσοπηγή Αττικής…
Την παρθενική του κίνηση στο πεδίο των θαλάσσιων μεταφορών υλοποίησε πρόσφατα ο Ισπανός κροίσος Amancio Ortega, ιδρυτής του κολοσσού της μόδας Zara. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ορόσημο για τις υπεράκτιες εξερευνήσεις πετρελαίου της Κίνας συνιστά η πρόσφατη εκκίνηση της παραγωγής σε ένα γιγαντιαίο πεδίο πετρελαίου στη Θάλασσα Μποχάι. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ