
Σταθερά στο μονοπάτι της δυναμικής ανάπτυξης, προοιωνίζεται ότι θα κινηθεί και το 2025 η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη, όπως άλλωστε δείχνουν οι προγραμματισμένες αφίξεις, με τις κορυφαίες εταιρείες διεθνώς, όχι μόνο να κάνουν πιο έντονη την παρουσία τους στην πόλη, αλλά να δρομολογούν στο λιμάνι ολοένα και περισσότερα πλοία πολυτελείας.
Συγκεκριμένα, αν και το 20024 παραμένει ακόμη…εδώ, με την κρουαζιέρα φέτος να έχει σπάσει όλα τα…κοντέρ, το 2025, όπως όλα δείχνουν, φαίνεται ότι θα κινηθεί εξίσου δυναμικά, αν όχι και καλύτερα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της ΟΛΘ ΑΕ (8/12/2024), για το 2025 έχουν ήδη «κλειδώσει» την έλευσή τους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης 78 κρουαζιερόπλοια, τρία μόλις λιγότερα έναντι του συνόλου της φετινής σεζόν, οπότε και ανήλθαν σε 81.
Έτσι, με βάση τα σημερινά στοιχεία στην ιστοσελίδα της ΟΛΘ ΑΕ, η σεζόν του 2025 για την κρουαζιέρα, θα ανοίξει στη Θεσσαλονίκη στις 4/2/2005 με την έλευση και…διανυκτέρευση του «Celebrity Infinity» στις 10.30 από τον Πειραιά και αναχώρησή του την επόμενη ημέρα (5/2/2025) στις 14.00, με προορισμό το Κουσάντασι της Τουρκίας.
Το 78ο κρουαζιερόπλοιο που αναμένεται να ρίξει άγκυρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για το 2025 -με βάση το πρόγραμμα που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του οργανισμού (8/12/2024)-, είναι το «Celestyal Journey», προερχόμενο στις 16/11/2025 και ώρα 12.30 το μεσημέρι από τον Πειραιά και με ώρα αναχώρησης στις 17.00 για το Κουσάντασι της Τουρκίας.
Υπενθυμίζεται, ότι το προϊόν «κρουαζιέρα» είναι εξαιρετικά δυναμικό και όπως έχει συμβεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια, δεν αποκλείονται αλλαγές και νέες προσαρμογές στα προγράμματα. Το 2023 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έριξαν άγκυρα 68 κρουαζιερόπλοια και το 2022 ανήλθαν σε 61.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μπει δυναμικά στον χάρτη της κρουαζιέρας, καθώς βρίσκεται σε στρατηγική γεωγραφική θέση ως ένα από τα ελάχιστα λιμάνια παγκοσμίως που η αφετηρία της κρουαζιέρας είναι στην καρδιά της πόλης, η οποία βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση από πολύ σημαντικά αξιοθέατα και μνημεία της Β. Ελλάδας, όπως μεταξύ άλλων την αρχαία Πέλλα, τη Βεργίνα, το Άγιο Όρος και την Αμφίπολη.
Η Θεσσαλονίκη είναι μια σύγχρονη ευρωπαϊκή και πολυπολιτισμική πόλη στο κέντρο της Βόρειας Ελλάδας και η κύρια πύλη για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με 15 μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και περισσότερα από 30 μουσεία σε κοντινή απόσταση από το λιμάνι.
Είναι η πρώτη και μοναδική πόλη της Ελλάδας που έγινε μέλος του Δικτύου Δημιουργικών Πόλεων της UNESCO για την προσφορά μιας δημιουργικής γαστρονομικής σκηνής. Προσφέρει πληθώρα επιλογών και μόλις οι επισκέπτες γνωρίσουν τα αξιοθέατα της πόλης θέλουν να εξερευνήσουν περισσότερα. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή προσφέρουν στους επισκέπτες της κρουαζιέρας μοναδικές και αξέχαστες πολιτιστικές, ιστορικές, αρχαιολογικές και γαστρονομικές εμπειρίες.
Σε συνεργασία με τοπικούς, εθνικούς και διεθνείς φορείς, η ΟΛΘ ΑΕ υλοποιεί δράσεις και συμμετέχει ενεργά σε διοργανώσεις και εκθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας, προωθώντας τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή ως ιδανικό προορισμό για κρουαζιερόπλοια και επιβάτες κρουαζιέρας στη Βόρεια Ελλάδα.
Πηγή: ΑΠΕ -ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ