
Εντυπωσιακή άνοδο καταγράφει το 2024 ο τομέας της κρουαζιέρας στην Ηγουμενίτσα, με τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης να έχουν ήδη τριπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι. Πλέον η πληθώρα επισκεπτών που καταφθάνουν στην πόλη είναι μια νέα πρόκληση, καθώς η Ηγουμενίτσα προσπαθεί να αξιοποιήσει ένα ακόμα «δυνατό χαρτί», αυτό του πολιτιστικού τουρισμού, διευρύνοντας την γκάμα των επιλογών για όσους επιθυμούν να γνωρίσουν την περιοχή.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσα και Πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου, Παναγιώτη Νταή, μέχρι το 2023 ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που κατέφθανε στο λιμάνι ήταν μονοψήφιος και στις καλύτερες χρονιές δεν ξεπερνούσε τα 7-8 πλοία. Ωστόσο, το 2024 ο αριθμός αυτός έχει τριπλασιαστεί και ανέρχεται στα 28 κρουαζιερόπλοια.
«Οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων αυτήν τη στιγμή κατά κύριο λόγο ακολουθούν τη διαδρομή που τους οδηγεί στα Μετέωρα και είναι ο βασικός προορισμός για τον οποίο τα κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας», επισήμανε ο κ. Παναγιώτης Νταής.
Ο δήμος Ηγουμενίτσας περιλαμβάνει δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς, με υψηλές προδιαγραφές και πληρότητες, καθώς και παρουσία 5αστερων και 4αστερων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι τουρίστες τους θερινούς μήνες επιλέγουν κυρίως τα Σύβοτα, την Πλαταριά και την Πέρδικα. Η Ηγουμενίτσα ως πόλη έχει διερχόμενο τουρισμό, συνεπώς ο τουρισμός στην περιοχή μπορεί να ενισχυθεί και τους υπόλοιπους μήνες με κατεύθυνση την ενδοχώρα και τον φυσιολατρικό και πολιτιστικό τουρισμό.
Τέλος, όσον αφορά την προέλευση των επισκεπτών, την περιοχή επιλέγουν τουρίστες κυρίως από την Ιταλία και την κεντρική Ευρώπη, όπως Γερμανοί, Αυστριακοί και Τσέχοι, καθώς και πολλοί Βαλκάνιοι, ενώ οι τουρίστες που μεταβαίνουν αεροπορικώς με τσάρτερ από το αεροδρόμιο του Ακτίου είναι στην πλειονότητα τους Σκανδιναβοί.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ