
Εντυπωσιακή άνοδο καταγράφει το 2024 ο τομέας της κρουαζιέρας στην Ηγουμενίτσα, με τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης να έχουν ήδη τριπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι. Πλέον η πληθώρα επισκεπτών που καταφθάνουν στην πόλη είναι μια νέα πρόκληση, καθώς η Ηγουμενίτσα προσπαθεί να αξιοποιήσει ένα ακόμα «δυνατό χαρτί», αυτό του πολιτιστικού τουρισμού, διευρύνοντας την γκάμα των επιλογών για όσους επιθυμούν να γνωρίσουν την περιοχή.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσα και Πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου, Παναγιώτη Νταή, μέχρι το 2023 ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που κατέφθανε στο λιμάνι ήταν μονοψήφιος και στις καλύτερες χρονιές δεν ξεπερνούσε τα 7-8 πλοία. Ωστόσο, το 2024 ο αριθμός αυτός έχει τριπλασιαστεί και ανέρχεται στα 28 κρουαζιερόπλοια.
«Οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων αυτήν τη στιγμή κατά κύριο λόγο ακολουθούν τη διαδρομή που τους οδηγεί στα Μετέωρα και είναι ο βασικός προορισμός για τον οποίο τα κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας», επισήμανε ο κ. Παναγιώτης Νταής.
Ο δήμος Ηγουμενίτσας περιλαμβάνει δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς, με υψηλές προδιαγραφές και πληρότητες, καθώς και παρουσία 5αστερων και 4αστερων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι τουρίστες τους θερινούς μήνες επιλέγουν κυρίως τα Σύβοτα, την Πλαταριά και την Πέρδικα. Η Ηγουμενίτσα ως πόλη έχει διερχόμενο τουρισμό, συνεπώς ο τουρισμός στην περιοχή μπορεί να ενισχυθεί και τους υπόλοιπους μήνες με κατεύθυνση την ενδοχώρα και τον φυσιολατρικό και πολιτιστικό τουρισμό.
Τέλος, όσον αφορά την προέλευση των επισκεπτών, την περιοχή επιλέγουν τουρίστες κυρίως από την Ιταλία και την κεντρική Ευρώπη, όπως Γερμανοί, Αυστριακοί και Τσέχοι, καθώς και πολλοί Βαλκάνιοι, ενώ οι τουρίστες που μεταβαίνουν αεροπορικώς με τσάρτερ από το αεροδρόμιο του Ακτίου είναι στην πλειονότητα τους Σκανδιναβοί.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ