
Η Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα προχώρησε στην πρώτη της ναυτιλιακή χρηματοδότηση συνδεδεμένη με βιώσιμα κριτήρια προς τη ναυτιλιακή εταιρεία Stem Shipping Co S.A.
Η χρηματοδότηση αφορά δύο αδελφά eco-type φορτηγά πλοία ξηρού φορτιού, μεγέθους kamsarmax, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία της Τράπεζας στο χώρο της ναυτιλίας και των «πράσινων επενδύσεων».
Τα δύο πλοία, το m/v «PHAEDRA» και το m/v «GREEK SEAS», διαχειρίζεται η Stem Shipping Co S.A, η οποία διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση πλοίων ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων.
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για βιώσιμη ανάπτυξη, η Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα εισήγαγε έναν νέο μετρήσιμο Δείκτη Απόδοσης (KPI) βασισμένο στον Δείκτη Έντασης Άνθρακα (Carbon Intensity Indicator – CII) των πλοίων. H επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για τον συγκεκριμένο δείκτη σε ετήσια βάση σε συμφωνία με την Stem Shipping, θα επιφέρει μείωση της τιμολόγησης του δανείου.
H Τράπεζα δραστηριοποιήθηκε στρατηγικά στην Ναυτιλιακή Τραπεζική από τα μέσα του 2023, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη σημασία της ναυτιλίας για την ελληνική οικονομία, μέσα από την σημαντική συνεισφορά της στο ΑΕΠ.
Η Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να δημιουργήσει σημαντικό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από μικρούς, μεσαίους, καθώς και μεγάλους ναυτιλιακούς οίκους με θετικό λειτουργικό και οικονομικό ιστορικό, αποδεδειγμένη ανθεκτικότητα στους κύκλους αγοράς και βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.
Η «πράσινη μετάβαση» σε μηδενικές εκπομπές αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Τράπεζα, μέσα και από την υποστήριξη των ναυτιλιακών πελατών της προς αυτή την κατεύθυνση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόσφατη ανακοίνωση της Hanwha Engine για την παραγωγή της πρώτης παγκοσμίως μηχανής διπλού καυσίμου X-DF με τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης (Variable Compression Ratio…
Ένα σημαντικό βήμα για την τεχνολογία αυτόνομων ρομπότ βαθέων υδάτων που ανοίγει τον δρόμο για αποστολές σε εξαιρετικά απαιτητικά περιβάλλοντα ανακοινώθηκε πρόσφατα από την…
Το τρέχον έτος, η αμερικανική παραγωγή καλαμποκιού έχει ανέλθει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα και διαμορφώθηκε σε 425 εκατ. τόνους. Ωστόσο, παρά την αύξηση κατά…
Η χρήση της αμμωνίας για την πρόωση των πλοίων έχει πλέον ξεπεράσει το στάδιο της θεωρίας και έχει σταδιακά αναδυθεί ως μια ενδεχόμενη ενναλακτική…
Σε 1,7% ανήλθε ο ρυθμός ανάπτυξης του 2ου τριμήνου, σε ετήσια βάση στη χώρα μας όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Αυξημένες…
Με γνώμονα την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων του, ο κολοσσός POSCO Group φαίνεται να εξετάζει την είσοδό του στο ναυτιλιακό επιχειρείν. Συγκεκριμένα, η POSCO εξετάζει…
Οι χώρες της ΕΕ εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας δεκαετούς καθυστέρησης στην καθιέρωση φόρων αναφορικά με τα καύσιμα των αερομεταφορών και της ναυτιλίας, αναφέρει δημοσίευμα…
Οι διελεύσεις πλοίων από τα Στενά του Μπαμπ ελ Μάντεμπ τον περασμένο μήνα έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδό τους από τον Ιανουάριο του 2024, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ