
Όταν ο συνδυασμός υβριδικών συστημάτων κίνησης, μπαταριών ιόντων λιθίου και ηλιακών πάνελ ενσωματώνεται σε έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό, δεν προσφέρονται μόνο περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά και μια αναβαθμισμένη εμπειρία για τους επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, η Hong Kong & Kowloon Ferry Limited (HKKF) παρέλαβε δύο νέα υβριδικά ferries που σχεδιάστηκαν από την Incat Crowther και κατασκευάστηκαν από την Cheoy Lee Shipyards. Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των θαλάσσιων συγκοινωνιών του Χονγκ Κονγκ, τα δύο νέα ferries πρόκειται να εξυπηρετήσουν τη γραμμή μεταξύ του Χονγκ Κονγκ και των νησιών Lamma Island, Peng Chau και Hei Ling Chau.
Με μήκος 40 μ., τα ferries μπορούν να λειτουργούν σε κατάσταση μηδενικών εκπομπών κατά τη διάρκεια χαμηλών ταχυτήτων, πρόσδεσης και ελιγμών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός εξελιγμένου υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και αποθήκευσης ενέργειας, το οποίο συνδυάζει συμβατικούς κινητήρες πετρελαίου με μπαταρίες ιόντων-λιθίου υψηλής απόδοσης. Τα ενσωματωμένα 30 τ.μ. ηλιακών πάνελ τροφοδοτούν τα πλοία με ενέργεια μηδενικών εκπομπών για την κάλυψη των αναγκών εν πλω.
Για την περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, έχει εγκατασταθεί σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές κατά τη χρήση των κινητήρων πετρελαίου σε υψηλές ταχύτητες.
Από τα δύο ferries, το ένα είναι κατασκευασμένο με γάστρα από ανθρακόνημα και το άλλο με γάστρα από αλουμίνιο. Οι επιδόσεις τους θα παρακολουθούνται και θα αξιολογούνται τα επόμενα χρόνια, παρέχοντας πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον των υβριδικών πλοίων.
Τα νέα ferries μπορούν να μεταφέρουν έως και 450 επιβάτες, εκ των οποίων 300 στο κύριο κατάστρωμα και 150 στο ανώτερο. Επιπλέον, διαθέτουν εγκαταστάσεις όπως χώρους αποθήκευσης εμπορευμάτων, θέσεις για ποδήλατα και σύγχρονες τουαλέτες, εξασφαλίζοντας άνεση και λειτουργικότητα στους επιβάτες. Η σύγχρονη σχεδίαση συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με την πρακτικότητα, καθιστώντας αυτά τα πλοία μια ολοκληρωμένη λύση για τη θαλάσσια συγκοινωνία.
Τα δύο νέα υβριδικά ferries αποτελούν μέρος μιας παραγγελίας εννέα πλοίων, τα οποία περιλαμβάνουν επτά ferries μήκους 40 μ. (δύο υβριδικά) και δύο μήκους 35 μ. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το 20ό διαδοχικό της κερδοφόρο τρίμηνο ανακοίνωσε η Star Bulk. H εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία κατέγραψε κέρδη $0,04 εκατ., EBITDA $55,9 εκατ. και ημερήσιο…
Ανακοινώθηκαν οι τελικοί πίνακες εισαγωγής σπουδαστών και σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, περιλαμβανομένων και των επιλαχόντων. Οι πίνακες…
Αύξηση 33,2% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούνιο εφέτος, καθώς υπήρξε αύξηση της αξίας των εισαγωγών και μείωση της αξίας…
Οι τερματικοί σταθμοί από τους οποίους διακινούνται εμπορευματοκιβώτια σε όλη την Ευρώπη είναι αντιμέτωποι με καθυστερήσεις και συμφόρηση. Η εξέλιξη αυτή ερμηνεύεται από μια…
Σε μια αιφνιδιαστική και συνάμα ριζοσπαστική κίνηση προέβη πρόσφατα η Μόσχα, η οποία ανακοίνωσε την προσωρινή παύση των εξαγωγών βενζίνης της Ρωσίας. Σύμφωνα με…
Bp και JERA ανακοίνωσαν τη σύσταση της JERA Nex bp, της νέας κοινοπραξίας στην οποία τα δύο μέρη θα συμμετέχουν κατά 50%. Η JERA…
Η Κίνα κατέγραψε ρεκόρ εισαγωγών σόγιας το α΄ εξάμηνο του 2025. Ως απότοκο, σύμφωνα με εκτιμήσεις του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, ενδέχεται να έχει επέλθει…
Η Νότια Κορέα συμφώνησε να αγοράσει υγροποιημένο φυσικό αέριο και άλλα ενεργειακά προϊόντα αξίας $100 δισ. από τις ΗΠΑ τα επόμενα τέσσερα χρόνια, στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ