
Όταν ο συνδυασμός υβριδικών συστημάτων κίνησης, μπαταριών ιόντων λιθίου και ηλιακών πάνελ ενσωματώνεται σε έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό, δεν προσφέρονται μόνο περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά και μια αναβαθμισμένη εμπειρία για τους επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, η Hong Kong & Kowloon Ferry Limited (HKKF) παρέλαβε δύο νέα υβριδικά ferries που σχεδιάστηκαν από την Incat Crowther και κατασκευάστηκαν από την Cheoy Lee Shipyards. Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των θαλάσσιων συγκοινωνιών του Χονγκ Κονγκ, τα δύο νέα ferries πρόκειται να εξυπηρετήσουν τη γραμμή μεταξύ του Χονγκ Κονγκ και των νησιών Lamma Island, Peng Chau και Hei Ling Chau.
Με μήκος 40 μ., τα ferries μπορούν να λειτουργούν σε κατάσταση μηδενικών εκπομπών κατά τη διάρκεια χαμηλών ταχυτήτων, πρόσδεσης και ελιγμών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός εξελιγμένου υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και αποθήκευσης ενέργειας, το οποίο συνδυάζει συμβατικούς κινητήρες πετρελαίου με μπαταρίες ιόντων-λιθίου υψηλής απόδοσης. Τα ενσωματωμένα 30 τ.μ. ηλιακών πάνελ τροφοδοτούν τα πλοία με ενέργεια μηδενικών εκπομπών για την κάλυψη των αναγκών εν πλω.
Για την περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, έχει εγκατασταθεί σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές κατά τη χρήση των κινητήρων πετρελαίου σε υψηλές ταχύτητες.
Από τα δύο ferries, το ένα είναι κατασκευασμένο με γάστρα από ανθρακόνημα και το άλλο με γάστρα από αλουμίνιο. Οι επιδόσεις τους θα παρακολουθούνται και θα αξιολογούνται τα επόμενα χρόνια, παρέχοντας πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον των υβριδικών πλοίων.
Τα νέα ferries μπορούν να μεταφέρουν έως και 450 επιβάτες, εκ των οποίων 300 στο κύριο κατάστρωμα και 150 στο ανώτερο. Επιπλέον, διαθέτουν εγκαταστάσεις όπως χώρους αποθήκευσης εμπορευμάτων, θέσεις για ποδήλατα και σύγχρονες τουαλέτες, εξασφαλίζοντας άνεση και λειτουργικότητα στους επιβάτες. Η σύγχρονη σχεδίαση συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με την πρακτικότητα, καθιστώντας αυτά τα πλοία μια ολοκληρωμένη λύση για τη θαλάσσια συγκοινωνία.
Τα δύο νέα υβριδικά ferries αποτελούν μέρος μιας παραγγελίας εννέα πλοίων, τα οποία περιλαμβάνουν επτά ferries μήκους 40 μ. (δύο υβριδικά) και δύο μήκους 35 μ. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου προχώρησε πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Star Bulk. Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε…
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Η spot ναυλαγορά των LNG carriers παραμένει υπό έντονη πίεση, με τους ναύλους να σημειώνουν περιορισμένες μεταβολές. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ