
Η Air France ανέστειλε προληπτικά «μέχρι νεοτέρας» χθες Κυριακή κάθε υπέρπτηση στη ζώνη της Ερυθράς Θάλασσας, αφού πλήρωμα ανέφερε πως παρατήρησε «φωτεινό αντικείμενο» πάνω από το Σουδάν, γνωστοποίησε ο γαλλικός αερομεταφορέας.
«Η Air France επιβεβαιώνει ότι προληπτικά, η εταιρεία αποφάσισε να αναστείλει μέχρι νεοτέρας εντολής τις υπερπτήσεις στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας», σύμφωνα με ανακοίνωσή της που περιήλθε σε γνώση του Γαλλικού Πρακτορείου.
«Η απόφαση ακολουθεί την παρατήρηση από πλήρωμα φωτεινού αντικειμένου σε μεγάλο ύψος στην ζώνη του Σουδάν», πρόσθεσε.
Η Air France διευκρίνισε πως η πορεία που ακολούθησαν ορισμένα αεροσκάφη της τροποποιήθηκε και κάποια έκαναν αναστροφή κι επέστρεψα στα αεροδρόμια από όπου είχαν αναχωρήσει.
Οι πτήσεις 473 (Μαυρίκιος-Παρίσι), 648 (Παρίσι-Λα Ρεϊνιόν) και 470 (Παρίσι-Μαυρίκιος) έγιναν με τροποποίηση της πορείας τους, κάτι που επιμήκυνε τον χρόνο πτήσης, διευκρίνισε η εταιρεία.
Όμως οι πτήσεις 934 (Παρίσι-Ανταναναρίβο) και 814 (Παρίσι-Ναϊρόμπι) χρειάστηκε να ακυρωθούν, τα αεροσκάφη επέστρεψαν στην πρωτεύουσα της Γαλλίας και θα αναχωρήσουν ξανά όταν είναι εφικτό, πρόσθεσε.
Η Air France υπενθύμισε ότι η ασφάλεια των πελατών και των πληρωμάτων της αποτελεί «απόλυτη» και «επιτακτική» προτεραιότητα κι ότι παρακολουθεί μόνιμα την εξέλιξη της γεωπολιτικής κατάστασης σε περιοχές τις οποίες εξυπηρετεί ή από τις οποίες διέρχονται αεροσκάφη της για να εγγυάται το «υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας» των πτήσεών της.
Είναι η μοναδική που έλαβε τέτοιο μέτρο προληπτικά, σύμφωνα με πηγή του Γαλλικού Πρακτορείου στον κλάδο των αερομεταφορών, η οποία υπογράμμισε πως ο εναέριος χώρας στην περιοχή δεν έχει κλείσει.
Η κατάσταση στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας χαρακτηρίζεται εξαιρετικά επικίνδυνη, εξαιτίας τόσο του πολέμου στο Σουδάν από τον Απρίλιο του 2023, όσο και των αλλεπάλληλων επιθέσεων από τον Νοέμβριο του 2023 των ανταρτών Χούθι της Υεμένης εναντίον πλοίων που κατ’ αυτούς συνδέονται με το Ισραήλ, εξαιτίας του πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στις ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις και τη Χαμάς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ