
Η Air France ανέστειλε προληπτικά «μέχρι νεοτέρας» χθες Κυριακή κάθε υπέρπτηση στη ζώνη της Ερυθράς Θάλασσας, αφού πλήρωμα ανέφερε πως παρατήρησε «φωτεινό αντικείμενο» πάνω από το Σουδάν, γνωστοποίησε ο γαλλικός αερομεταφορέας.
«Η Air France επιβεβαιώνει ότι προληπτικά, η εταιρεία αποφάσισε να αναστείλει μέχρι νεοτέρας εντολής τις υπερπτήσεις στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας», σύμφωνα με ανακοίνωσή της που περιήλθε σε γνώση του Γαλλικού Πρακτορείου.
«Η απόφαση ακολουθεί την παρατήρηση από πλήρωμα φωτεινού αντικειμένου σε μεγάλο ύψος στην ζώνη του Σουδάν», πρόσθεσε.
Η Air France διευκρίνισε πως η πορεία που ακολούθησαν ορισμένα αεροσκάφη της τροποποιήθηκε και κάποια έκαναν αναστροφή κι επέστρεψα στα αεροδρόμια από όπου είχαν αναχωρήσει.
Οι πτήσεις 473 (Μαυρίκιος-Παρίσι), 648 (Παρίσι-Λα Ρεϊνιόν) και 470 (Παρίσι-Μαυρίκιος) έγιναν με τροποποίηση της πορείας τους, κάτι που επιμήκυνε τον χρόνο πτήσης, διευκρίνισε η εταιρεία.
Όμως οι πτήσεις 934 (Παρίσι-Ανταναναρίβο) και 814 (Παρίσι-Ναϊρόμπι) χρειάστηκε να ακυρωθούν, τα αεροσκάφη επέστρεψαν στην πρωτεύουσα της Γαλλίας και θα αναχωρήσουν ξανά όταν είναι εφικτό, πρόσθεσε.
Η Air France υπενθύμισε ότι η ασφάλεια των πελατών και των πληρωμάτων της αποτελεί «απόλυτη» και «επιτακτική» προτεραιότητα κι ότι παρακολουθεί μόνιμα την εξέλιξη της γεωπολιτικής κατάστασης σε περιοχές τις οποίες εξυπηρετεί ή από τις οποίες διέρχονται αεροσκάφη της για να εγγυάται το «υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας» των πτήσεών της.
Είναι η μοναδική που έλαβε τέτοιο μέτρο προληπτικά, σύμφωνα με πηγή του Γαλλικού Πρακτορείου στον κλάδο των αερομεταφορών, η οποία υπογράμμισε πως ο εναέριος χώρας στην περιοχή δεν έχει κλείσει.
Η κατάσταση στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας χαρακτηρίζεται εξαιρετικά επικίνδυνη, εξαιτίας τόσο του πολέμου στο Σουδάν από τον Απρίλιο του 2023, όσο και των αλλεπάλληλων επιθέσεων από τον Νοέμβριο του 2023 των ανταρτών Χούθι της Υεμένης εναντίον πλοίων που κατ’ αυτούς συνδέονται με το Ισραήλ, εξαιτίας του πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στις ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις και τη Χαμάς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η θαλάσσια διασύνδεση μεταξύ Δανίας και Γερμανίας, μέσω της γραμμής Rødby-Puttgarden, πλέον θα εξυπηρετείται από το νεότευκτο «The Baltic Whale» της Scandlines. Την κατασκευή…
Το κλιματικό φαινόμενο La Niña, το οποίο τείνει να κατεβάζει τις θερμοκρασίες σε παγκόσμια κλίμακα, επιστρέφει, όμως ο αντίκτυπός του μάλλον θα είναι περιορισμένος,…
Σημαντική πτώση κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το Μπανγκλαντές ενέκρινε την αγορά περίπου 220.000 μετρικών τόνων αμερικανικού σιταριού, στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής συμφωνίας με στόχο την άμβλυνση των εμπορικών εντάσεων με…
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να στρέφεται σταδιακά προς τα «πράσινα» καύσιμα, με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση των πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των προμηθευτών καυσίμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ