
Τη συνεργασία της με τη MAN PrimeServ ανακοίνωσε η Latsco Marine Management. Oι δύο εταιρείες θα εργαστούν από κοινού πάνω σε καινοτόμες λύσεις και ανταλλαγή δεδομένων και γνώσεων σε πραγματικό χρόνο, με μεγάλη έμφαση στην αξιόπιστη απόδοση και λειτουργία των κινητήρων πλοίων της Latsco.
Η συμφωνία υπογράφηκε από τον Αντώνη Γεώργαντζη, COO της Latsco Marine Management, ενώ ο Stig Holm, Head of Marine and Power Digital Denmark, και ο Michael Petersen, Senior Vice President και Head of PrimeServ Denmark, υπέγραψαν εκ μέρους της MAN Energy Solutions.
Ο κ. Γεώργαντζης σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνάψουμε αυτή τη συνεργασία με τη MAN PrimeServ, η οποία ευθυγραμμίζεται με την ισχυρή δέσμευση της Latsco για την προώθηση της ναυτικής τεχνολογίας και της επιχειρησιακής αριστείας. Συνεργαζόμενοι με έναν ηγέτη του κλάδου, όπως η ΜΑΝ, ενισχύουμε τη στρατηγική μας για τη βελτίωση της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της συνολικής αποδοτικότητας των λειτουργιών του στόλου μας. Η συμφωνία αυτή υπογραμμίζει την αφοσίωσή μας στη χρήση λύσεων αιχμής, βασισμένων στα δεδομένα, οι οποίες όχι μόνο βελτιστοποιούν την απόδοση των πλοίων, αλλά συμβάλλουν επίσης στη βιωσιμότητα και στη μακροπρόθεσμη αξία για τα ενδιαφερόμενα μέρη μας. Μοιραζόμαστε όντως τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια προσδοκία να επωφεληθούμε από τα καινοτόμα αποτελέσματα που θα αποφέρει αυτή η συνεργασία».
Ο κ. Holm υπογράμμισε: «Επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε συμπράξεις και συνεργασίες με εταιρείες όπως η LMM, είμαστε σε θέση να βελτιστοποιήσουμε πλήρως την πελατοκεντρική μας προσέγγιση. Ανυπομονούμε για τα αποτελέσματα που θα επιφέρει αυτή η συμμαχία με στόχο την ανάπτυξη νέων ψηφιακών εργαλείων προς όφελος του στόλου της LMM και, τελικά, των στόλων ολόκληρης της πελατειακής μας βάσης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ