
Τη συνεργασία της με τη MAN PrimeServ ανακοίνωσε η Latsco Marine Management. Oι δύο εταιρείες θα εργαστούν από κοινού πάνω σε καινοτόμες λύσεις και ανταλλαγή δεδομένων και γνώσεων σε πραγματικό χρόνο, με μεγάλη έμφαση στην αξιόπιστη απόδοση και λειτουργία των κινητήρων πλοίων της Latsco.
Η συμφωνία υπογράφηκε από τον Αντώνη Γεώργαντζη, COO της Latsco Marine Management, ενώ ο Stig Holm, Head of Marine and Power Digital Denmark, και ο Michael Petersen, Senior Vice President και Head of PrimeServ Denmark, υπέγραψαν εκ μέρους της MAN Energy Solutions.
Ο κ. Γεώργαντζης σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνάψουμε αυτή τη συνεργασία με τη MAN PrimeServ, η οποία ευθυγραμμίζεται με την ισχυρή δέσμευση της Latsco για την προώθηση της ναυτικής τεχνολογίας και της επιχειρησιακής αριστείας. Συνεργαζόμενοι με έναν ηγέτη του κλάδου, όπως η ΜΑΝ, ενισχύουμε τη στρατηγική μας για τη βελτίωση της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της συνολικής αποδοτικότητας των λειτουργιών του στόλου μας. Η συμφωνία αυτή υπογραμμίζει την αφοσίωσή μας στη χρήση λύσεων αιχμής, βασισμένων στα δεδομένα, οι οποίες όχι μόνο βελτιστοποιούν την απόδοση των πλοίων, αλλά συμβάλλουν επίσης στη βιωσιμότητα και στη μακροπρόθεσμη αξία για τα ενδιαφερόμενα μέρη μας. Μοιραζόμαστε όντως τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια προσδοκία να επωφεληθούμε από τα καινοτόμα αποτελέσματα που θα αποφέρει αυτή η συνεργασία».
Ο κ. Holm υπογράμμισε: «Επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε συμπράξεις και συνεργασίες με εταιρείες όπως η LMM, είμαστε σε θέση να βελτιστοποιήσουμε πλήρως την πελατοκεντρική μας προσέγγιση. Ανυπομονούμε για τα αποτελέσματα που θα επιφέρει αυτή η συμμαχία με στόχο την ανάπτυξη νέων ψηφιακών εργαλείων προς όφελος του στόλου της LMM και, τελικά, των στόλων ολόκληρης της πελατειακής μας βάσης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Με την παραγωγή φυσικού αερίου των ΗΠΑ να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τις εξαγωγές LNG να «καλπάζουν», κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες ενέργειας προσβλέπουν στην…
Εν αναμονή της έναρξης ισχύος των νέων μέτρων του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR), για την ανατροπή της κινεζικής θαλάσσιας κυριαρχίας και την αναβίωση…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός Bahri φαίνεται πως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα φιλόδοξα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας στον κλάδο της ναυπηγικής, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε παραγγελία-ορόσημο…
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ