
H Αlassia NewShips Management Inc. προσχωρεί στην εταιρεία Foundational AI Complexio, στην οποία ήδη συμμετέχουν ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου, όπως οι Hafnia, Marfin, C Transport Maritime, Trans Sea Transport και BW Epic Kosan.
Το Foundational AI μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα δεδομένα και τα εργαλεία τους, από απομονωμένες εφαρμογές σε ένα κεντρικό σύστημα που συνδέεται με όλους τους τομείς της υποδομής μιας εταιρείας.
Η Complexio δημιούργησε αυτό το σύστημα με βάση την τεχνητή νοημοσύνη μετά από τρία χρόνια εντατικής έρευνας και ανάπτυξης σε κορυφαίες επιχειρήσεις της ναυτιλιακής αγοράς, έχοντας απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα αυτών των εταιρειών σε πραγματικό χρόνο και στο ιστορικό τους.
Έρευνες έχουν καταδείξει ότι το 90% των εργαζομένων ολοκληρώνουν τακτικά χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες και ξοδεύουν περίπου το 60% των εργατοωρών τους κάνοντας «δουλειά για δουλειά». Η εκπλήρωση αυτών των επαναλαμβανόμενων εργασιών «κοστίζει» στις επιχειρήσεις έως και 19 εργάσιμες ημέρες ετησίως ανά εργαζόμενο.
«Οι άνθρωποί μας και η φήμη μας είναι τα δύο σημαντικότερα περιουσιακά μας στοιχεία», σημειώνει ο CEO της Alassia Newships, Βασίλης Σακέλλης. «Εργαζόμαστε σε έναν κλάδο με πολύ μεγάλο όγκο δεδομένων και διαδικασιών, ο οποίος ιστορικά ήταν πιο αργός στην υιοθέτηση τεχνολογιών. Κατά συνέπεια, επενδύουμε πολλούς ανθρώπινους πόρους για τη δράση και την ανταλλαγή δεδομένων πλοίων με εξωτερικούς συνεργάτες».
«Διαθέτουμε ήδη ένα ERP και ένα πολύ λεπτομερές σύστημα αρχειοθέτησης, καθώς και δορυφορικές επικοινωνίες επί του πλοίου για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των πλοίων και των γραφείων, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Οι υπάλληλοί μας εξακολουθούν να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες εντάσεως δεδομένων. Σκεφτόμασταν εδώ και αρκετό καιρό ότι έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να διαχειριστούμε και να αυτοματοποιήσουμε αυτές τις διαδικασίες, και να έχουμε θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα της ομάδας μας. Νομίζουμε ότι το βρήκαμε αυτό με την Complexio», πρόσθεσε ο κ. Σακέλλης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να στρέφεται σταδιακά προς τα «πράσινα» καύσιμα, με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση των πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των προμηθευτών καυσίμων…
Με το Νόμπελ Ειρήνης τιμήθηκε φέτος η ηγέτιδα της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα Μαρία Κορίνα Ματσάδο, η αποκαλούμενη «λιμπερταδόρα» (απελευθερώτρια), η οποία είναι όμως υποχρεωμένη…
Η Performance Shipping, ναυτιλιακή εταιρεία που εξειδικεύεται στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων, επεκτείνει τον στόλο της μέσω της δευτερογενούς αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, δύο θυγατρικές εταιρείες υπό…
Στην καθοριστική σημασία της ναυτιλιακής βιομηχανίας για το παγκόσμιο εμπόριο και την οικονομία, αλλά και στην έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, εστιάστηκε ο René Kofod-Olsen, CEO…
Ένα νέο βήμα στη θαλάσσια ενεργειακή μετάβαση κάνουν η ABB και η SwitcH2, συνδυάζοντας τεχνολογία ηλεκτρόλυσης μεγάλης κλίμακας με συστήματα πλήρως αυτοματοποιημένης διαχείρισης ενέργειας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ