
H Αlassia NewShips Management Inc. προσχωρεί στην εταιρεία Foundational AI Complexio, στην οποία ήδη συμμετέχουν ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου, όπως οι Hafnia, Marfin, C Transport Maritime, Trans Sea Transport και BW Epic Kosan.
Το Foundational AI μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα δεδομένα και τα εργαλεία τους, από απομονωμένες εφαρμογές σε ένα κεντρικό σύστημα που συνδέεται με όλους τους τομείς της υποδομής μιας εταιρείας.
Η Complexio δημιούργησε αυτό το σύστημα με βάση την τεχνητή νοημοσύνη μετά από τρία χρόνια εντατικής έρευνας και ανάπτυξης σε κορυφαίες επιχειρήσεις της ναυτιλιακής αγοράς, έχοντας απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα αυτών των εταιρειών σε πραγματικό χρόνο και στο ιστορικό τους.
Έρευνες έχουν καταδείξει ότι το 90% των εργαζομένων ολοκληρώνουν τακτικά χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες και ξοδεύουν περίπου το 60% των εργατοωρών τους κάνοντας «δουλειά για δουλειά». Η εκπλήρωση αυτών των επαναλαμβανόμενων εργασιών «κοστίζει» στις επιχειρήσεις έως και 19 εργάσιμες ημέρες ετησίως ανά εργαζόμενο.
«Οι άνθρωποί μας και η φήμη μας είναι τα δύο σημαντικότερα περιουσιακά μας στοιχεία», σημειώνει ο CEO της Alassia Newships, Βασίλης Σακέλλης. «Εργαζόμαστε σε έναν κλάδο με πολύ μεγάλο όγκο δεδομένων και διαδικασιών, ο οποίος ιστορικά ήταν πιο αργός στην υιοθέτηση τεχνολογιών. Κατά συνέπεια, επενδύουμε πολλούς ανθρώπινους πόρους για τη δράση και την ανταλλαγή δεδομένων πλοίων με εξωτερικούς συνεργάτες».
«Διαθέτουμε ήδη ένα ERP και ένα πολύ λεπτομερές σύστημα αρχειοθέτησης, καθώς και δορυφορικές επικοινωνίες επί του πλοίου για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των πλοίων και των γραφείων, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Οι υπάλληλοί μας εξακολουθούν να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες εντάσεως δεδομένων. Σκεφτόμασταν εδώ και αρκετό καιρό ότι έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να διαχειριστούμε και να αυτοματοποιήσουμε αυτές τις διαδικασίες, και να έχουμε θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα της ομάδας μας. Νομίζουμε ότι το βρήκαμε αυτό με την Complexio», πρόσθεσε ο κ. Σακέλλης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, με ορίζοντα την ενεργειακή μετάβαση, ανέδειξαν, τόσο o Πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων…
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ