
H Αlassia NewShips Management Inc. προσχωρεί στην εταιρεία Foundational AI Complexio, στην οποία ήδη συμμετέχουν ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου, όπως οι Hafnia, Marfin, C Transport Maritime, Trans Sea Transport και BW Epic Kosan.
Το Foundational AI μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα δεδομένα και τα εργαλεία τους, από απομονωμένες εφαρμογές σε ένα κεντρικό σύστημα που συνδέεται με όλους τους τομείς της υποδομής μιας εταιρείας.
Η Complexio δημιούργησε αυτό το σύστημα με βάση την τεχνητή νοημοσύνη μετά από τρία χρόνια εντατικής έρευνας και ανάπτυξης σε κορυφαίες επιχειρήσεις της ναυτιλιακής αγοράς, έχοντας απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα αυτών των εταιρειών σε πραγματικό χρόνο και στο ιστορικό τους.
Έρευνες έχουν καταδείξει ότι το 90% των εργαζομένων ολοκληρώνουν τακτικά χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες και ξοδεύουν περίπου το 60% των εργατοωρών τους κάνοντας «δουλειά για δουλειά». Η εκπλήρωση αυτών των επαναλαμβανόμενων εργασιών «κοστίζει» στις επιχειρήσεις έως και 19 εργάσιμες ημέρες ετησίως ανά εργαζόμενο.
«Οι άνθρωποί μας και η φήμη μας είναι τα δύο σημαντικότερα περιουσιακά μας στοιχεία», σημειώνει ο CEO της Alassia Newships, Βασίλης Σακέλλης. «Εργαζόμαστε σε έναν κλάδο με πολύ μεγάλο όγκο δεδομένων και διαδικασιών, ο οποίος ιστορικά ήταν πιο αργός στην υιοθέτηση τεχνολογιών. Κατά συνέπεια, επενδύουμε πολλούς ανθρώπινους πόρους για τη δράση και την ανταλλαγή δεδομένων πλοίων με εξωτερικούς συνεργάτες».
«Διαθέτουμε ήδη ένα ERP και ένα πολύ λεπτομερές σύστημα αρχειοθέτησης, καθώς και δορυφορικές επικοινωνίες επί του πλοίου για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των πλοίων και των γραφείων, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Οι υπάλληλοί μας εξακολουθούν να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες εντάσεως δεδομένων. Σκεφτόμασταν εδώ και αρκετό καιρό ότι έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να διαχειριστούμε και να αυτοματοποιήσουμε αυτές τις διαδικασίες, και να έχουμε θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα της ομάδας μας. Νομίζουμε ότι το βρήκαμε αυτό με την Complexio», πρόσθεσε ο κ. Σακέλλης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών



Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ