
Η ναυτιλία εξελίσσεται με τη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, και η νέα υπηρεσία μεταφοράς φορτίου και επιβατών της Finnlines, που θα συνδέει τη Φινλανδία με το London Medway με περαιτέρω διαθέσιμες συνδέσεις προς Βέλγιο, Ισπανία και Ιρλανδία, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης. Η υπηρεσία, η οποία ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, θα λειτουργεί με τρία υβριδικά πλοία κλάσης Finneco, τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Τα πλοία Finneco διαθέτουν χωρητικότητα 5.800 μέτρων διαδρόμου, ισοδύναμη με περίπου 400 τρέιλερ, και ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο αποδοτικές διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Η ευέλικτη διάταξή τους επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων ειδών φορτίου, όπως βαριά ή ογκώδη αντικείμενα ύψους έως και 7 μ., προσφέροντας αυξημένη ευελιξία στους πελάτες και βελτιώνοντας την ταχύτητα των μεταφορών.
Για την περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, τα πλοία είναι εξοπλισμένα με συστήματα λιπαντικής επίστρωσης αέρα, που μειώνουν την αντίσταση κατά την πλεύση, βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, διαθέτουν ισχυρές μπαταρίες και ηλιακούς συλλέκτες, προσφέροντας μια καθαρότερη και πιο βιώσιμη εναλλακτική στις παραδοσιακές τεχνολογίες πρόωσης. Αυτές οι καινοτομίες μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθιστώντας τα πλοία μια βιώσιμη λύση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το λιμάνι London Medway, το οποίο διαθέτει άμεση πρόσβαση σε σιδηροδρομικά δίκτυα και αυτοκινητοδρόμους, προσφέρει τη δυνατότητα γρήγορης και αποδοτικής μεταφοράς φορτίων από και προς την ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου. Ο συνδυασμός τεχνολογίας και σύγχρονων υποδομών ενισχύει τη συνολική αποδοτικότητα της υπηρεσίας και συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ναυτιλιακών υπηρεσιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ