
Συνέντευξη με τον Γιώργο Χατζαντώνη Managing Director του Ομίλου Antaeus Travel.
1. Ποιες είναι οι νέες τάσεις στα ταξίδια του ναυτικού κλάδου;
Θα έλεγα ότι υπάρχουν τέσσερις σημαντικές τάσεις.
Πρώτον, η τάση διασύνδεσης Υπηρεσιών και Τεχνολογίας.
Η τεχνολογία – περισσότερο από ποτέ -παρέχει λειτουργικές και οικονομικά αποτελεσματικές λύσεις στα ταξίδια πληρώματος. Η ομάδα και συνεργάτες μας, με πολύτιμη ανατροφοδότηση ετών από τους πελάτες μας στο ναυτιλιακό κλάδο, δημιούργησαν μια εφαρμογή για υπολογιστές και κινητά που παρέχει οικονομικές και εύκολες online λύσεις, καθιστώντας την 24/7 υπηρεσίας μας μοναδική και εύκολα προσβάσιμη. Συνδέοντας τα εργαλεία μας με οποιοδήποτε διαθέσιμο λογισμικό πληρώματος, επιτυγχάνεται η ολιστική και αποτελεσματική διαχείριση του πληρώματος και των ταξιδιών τους.
Δεύτερον, πώς να βρεις τους χαμηλότερους ναύλους.
Προσωπικά, οι καλύτεροι ναύλοι που πραγματικά μειώνουν τα έξοδα μιας ναυτιλιακής εταιρείας προκύπτουν μόνο με την κατάλληλη αυτοματοποίηση και βαθιά γνώση της λειτουργίας της διαρκώς εξελισσόμενης αγοράς αεροπορικών εταιρειών. Η αυτοματοποίηση προσφέρει ταχύτερες και ξεκάθαρες ενέργειες τόσο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες όσο και για τα πληρώματα, ενώ η τεχνογνωσία των ταξιδιωτικών υπαλλήλων δίνει λύσεις ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις όπου η διαθεσιμότητα είναι χαμηλή, υπάρχουν περιορισμοί στη βίζα και/ή η διαφορά ώρας δεν επιτρέπει τις «κανονικές» συνθήκες λειτουργίας. Στον όμιλο Antaeus Travel επενδύουμε και στα δύο, εκπαιδεύοντας το προσωπικό μας στην κατανόηση των νέων τάσεων της αγοράς αεροπορικών εταιριών και τον τρόπο αλλαγής και λειτουργίας της διανομής τους και αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες μεταξύ του πληρώματος και των ταξιδιωτικών γραφείων με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα – χωρίς άγχος και με χαμηλό κόστος και για τις δύο πλευρές.
Στη συνέχεια, έχουμε τις αλλαγές στη διανομή των αεροπορικών εταιρειών, τη λεγόμενη Νέα Δυνατότητα Διανομής (New Distribution Capability – NDC).
Για πάνω από 15 χρόνια, ο κλάδος λειτουργεί με το ίδιο τριπλό μοντέλο. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που είναι συνδεδεμένα με συστήματα κρατήσεων (GDSs) προσφέρουν το περιεχόμενό τους στις ναυτιλιακές και στις εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε αυτή τη δομή, οι αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν αμοιβή στα GDSs για τη διανομή του περιεχομένου τους στον τελικό καταναλωτή. Σήμερα αυτό αλλάζει. Οι αεροπορικές εταιρείες, προσπαθώντας να μειώσουν τα κόστη από τα συστήματα κρατήσεων, εφευρίσκουν νέους τρόπους για να διανέμουν το περιεχόμενο και τη διαθεσιμότητα τους, το NDC. Οι αεροπορικές εταιρείες αναπτύσσουν και διανέμουν το περιεχόμενο και διαθεσιμότητα τους απευθείας στα ταξιδιωτικά γραφεία σε μορφή XML με χαμηλότερο κόστος και χωρίς τέλη ακύρωσης για εισιτήρια ναυτικών ταξιδιών. Η ομάδα του ομίλου Antaeus Travel έχει επενδύσει στην ενσωμάτωση περιεχομένου NDC στην στρατηγική αυτοματισμού μας, με αποτέλεσμα μειωμένα κόστη ταξιδιού και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα αεροπορικών εισιτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών χαμηλού κόστους.
Και τέλος, οι εκπομπές CO2.
Είτε η εταιρεία σας διαχειρίζεται βυτιοφόρα, εμπορικά, και υπεράκτια πλοία είτε κρουαζιερόπλοια και γιοτ, η διαχείριση των εκπομπών CO2 προς έναν πιο πράσινο κόσμο παίζει καθοριστικό ρόλο. Στον όμιλο Antaeus Travel, έχουμε δημιουργήσει εφαρμογές αναφοράς όπου αναρτώνται οι εκπομπές CO2 της εταιρείας σας για εύκολη παρακολούθηση και γρήγορη αντιστάθμιση.
2. Γιατί μια ναυτιλιακή εταιρεία να επιλέξει να κλείσει μαζί σας; Τι σας διαφοροποιεί από άλλες παρόμοιες ταξιδιωτικές εταιρείες;
Η προτεραιότητα μας έγκειται στη διατήρηση μιας μοναδικής εστίασης. Επικεντρωνόμαστε στην οικογενειακό-κεντρική προσέγγιση των δραστηριοτήτων μας, η οποία ενσωματώνει μια σημαντική αρχή για εμάς. Ως η νεότερη γενιά, παραμένουμε δεκτικοί στο να μαθαίνουμε από έμπειρους ανθρώπους και συναδέλφους μας, οι οποίοι είναι μαζί μας για πάνω από 25 χρόνια. Ταυτόχρονα, είναι επίσης ανοιχτοί στην κατανόηση της προοπτικής μας, συμφωνώντας προς την κατεύθυνση που ο κόσμος εξελίσσεται και στις νέες εφαρμογές που έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια. Θα έλεγα, μια συνολική διασύνδεση υπηρεσιών και τεχνολογίας.
Είναι ενδιαφέρον το πώς οι αξίες της εταιρείας μας απηχούν σε όλα τα μέλη της ομάδας μας, ανεξάρτητα από τη τοποθεσία τους εντός των γραφείων του ομίλου Antaeus Travel. Με μια κεντρική λειτουργία και παγκόσμια παρουσία σε Αθήνα, Μανίλα, Μαϊάμι, Λεμεσό και Βασιλεία, που περιλαμβάνει πάνω από 75 άτομα, οι υπηρεσίες μας εμπεριέχουν πραγματική 24/7 διαθεσιμότητα, εξατομικευμένη προσοχή, και αποδοτικότητα κόστους. Είναι οι παραπάνω παράγοντες που μας ξεχωρίζουν.
3. Πώς ανταποκρίνεστε σε αυτές τις τάσεις;
Σίγουρα μετατρέποντας αυτές τις ταχείες αλλαγές σε μια θετική εξωτερικότητα για τους ανθρώπους, τις λειτουργίες, και τις υπηρεσίες μας. Ως μια οικογενειακή επιχείρηση 35 ετών που πρόσφατα πέρασε στη 2η γενιά, το πως παρέχουμε τις υπηρεσίες μας θα αποτελεί πάντα το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Όταν λέω πως, εννοώ ποιος πραγματικά είναι ο άνθρωπος, το πρόσωπο πίσω από τα καθημερινά emails, τις τηλεφωνικές κλήσεις, ή την ηλεκτρονική μας εφαρμογή, που βοηθά σε πραγματικό χρόνο τους πελάτες μας.
Για μένα, οι άνθρωποί μας, η τεχνογνωσία τους, και το όραμα της γενιάς μας για μια αυτοματοποιημένη και προσωποποιημένη υπηρεσία ναυτικών ταξιδιών είναι η κινητήρια δύναμη για ανάπτυξη και προσαρμογή. Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να φέρουμε τις απαραίτητες πληροφορίες και περιεχόμενο στις οθόνες των πελατών μας με έναν γρήγορο, αυτοματοποιημένο, αλλά ταυτόχρονα προσωποποιημένο τρόπο, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία που είναι διαθέσιμη όλο το χρόνο.
Στο τέλος, δουλεύουμε με ένα σλόγκαν: On Board – On Time – Anytime – Worldwide.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
UMAR Shipping Services Ltd, part of the UW Group, is proud to announce that it has been awarded with the Corporate Social Responsibility (CSR)…
Τις απόψεις τους σχετικά με το ακανθώδες ζήτημα των εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αναβάθμισης του υπάρχοντος στόλου ή επέκτασης μέσω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο φιλοξένησαν από την 1η έως και την 3η Οκτωβρίου τις εργασίες δύο σημαντικών επιτροπών της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων…
Υπέκυψε στα τραύματά του ένα μέλος του πληρώματος του υπό ολλανδική σημαία φορτηγού πλοίου «Minervagracht», το οποίο δέχθηκε επίθεση από τους αντάρτες Χούθι στον…
«Η στρατηγική σχέση της Ελλάδας με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι αναβαθμισμένη και σαφώς ισχυροποιημένη. Μελετούμε από κοινού ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πλαίσιο, που…
Στην καθοριστική σημασία που διαδραματίζουν οι ναυτικοί, αλλά και γενικότερα στον ανθρώπινο παράγοντα στον κλάδο της ναυτιλίας, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση η Karin Orsel, Πρόεδρος…
Την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στη ναυτιλία τακτικών γραμμών σκιαγραφεί με νέα της ανάλυση η Sea-Intelligence. Βάσει των δεδομένων σχετικά με την εξέλιξη…
Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv αναλύει τα στατιστικά δεδομένα του υπάρχοντος εμπορικού στόλου, αλλά και των παραγγελιών για νεότευκτα. Ο υπάρχων στόλος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ