
Δίχως λύση παραμένουν τα οικονομικά προβλήματα που επέφερε ο Covid-19 στα ναυπηγεία της Meyer Werft, καθώς οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί αμφισβητούν πλέον την πιστοληπτική της ικανότητα, λόγω της τεράστιας οικονομικής «τρύπας» που δημιουργήθηκε στον προϋπολογισμό της.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg, τα γερμανικά ναυπηγεία καλούνται να καλύψουν οικονομική «τρύπα» ύψους $3 δισ. Έτσι, απευθύνθηκαν στη γερμανική κυβέρνηση, αναζητώντας σανίδα σωτηρίας. Έπειτα από διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε αναλάβει προσωρινώς το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Meyer Werft (80%), προσφέροντας $445 εκατ. σε ίδια κεφάλαια, από τραπεζικά δάνεια.
Μάλιστα, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς, στο πλαίσιο της πρόσφατης επίσκεψής του στα ναυπηγεία, επισήμανε ότι η γερμανική κυβέρνηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος και παράλληλα τόνισε ότι και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμμετέχει στις εν λόγω προσπάθειες.
Υπενθυμίζεται ότι στις 12 Αυγούστου τα ναυπηγεία της Meyer Werft ανακοίνωσαν νέα συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων για λογαριασμό της Disney Cruise Line. Συνολικά, τα γερμανικά ναυπηγεία έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για δέκα κρουαζιερόπλοια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ