
Η διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου «Galaxy Leader» απηύθυνε την Τρίτη 18 Ιουνίου νέα έκκληση για την απελευθέρωση των 25 μελών του πληρώματος που κρατούνται εδώ και επτά μήνες από τους Χούθι.
Στις 19 Νοεμβρίου, ελικόπτερα των Χούθι προσέγγισαν το «Galaxy Leader» και ένοπλοι κατέλαβαν το υπό σημαία Μπαχαμών πλοίο, αιχμαλωτίζοντας τα μέλη του πληρώματος (δύο Βούλγαρους, έναν Ρουμάνο, τρεις Ουκρανούς, δύο Μεξικανούς και 17 Φιλιππινέζους).
Το «Galaxy Leader» διαχειρίζεται ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι βρετανική, ισραηλινών συμφερόντων.
«Δεν υπάρχει τίποτα που θα αποκομίσουν οι Χούθι συνεχίζοντας να κρατούν αιχμάλωτα τα 25 μέλη του πληρώματος», υπογραμμίζει η διαχειρίστρια εταιρεία, ζητώντας να απελευθερωθούν και να επιστρέψουν στις οικογένειές τους χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση.
Από τον περασμένο Νοέμβριο, οι προσκείμενοι στο Ιράν αντάρτες της Υεμένης εξαπολύουν συχνά επιθέσεις με πυραύλους και drones εναντίον εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, στον Κόλπο του Άντεν και στον Ινδικό Ωκεανό. Αρχικά έλεγαν ότι στόχευαν πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ, αλλά στη συνέχεια διεύρυναν τους στόχους τους, συμπεριλαμβάνοντας πλοία που συνδέονται με τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, σε αντίποινα για τα πλήγματα εναντίον θέσεών τους στη Υεμένη από δυνάμεις των χωρών αυτών.
Οι επιθέσεις των Χούθι στην περιοχή έχουν προκαλέσει προβλήματα στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα, αναγκάζοντας τις εταιρίες να στέλνουν τα πλοία τους σε χρονοβόρα και πιο δαπανηρά ταξίδια γύρω από τη νότια Αφρική.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της πολύπλευρης συνεργασίας τους στοχεύουν Μπραζίλια και Πεκίνο, καθώς η βραζιλιάνικη κυβέρνηση ανακοίνωσε δύο σημαντικές συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες. Η πρώτη…
Παρότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είθισται να διατηρούν τα ηνία στις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, η δραστηριότητα των τελευταίων μηνών έχει οδηγήσει σε μια αμφίρροπη «μάχη». Ειδικότερα,…
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον περασμένο Απρίλιο, παρά τους εμπορικούς τριγμούς ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, τον περασμένο μήνα έλαβε χώρα…
Η τεχνολογία για την ασφαλή λειτουργία πλοίων με καύσιμο την αμμωνία βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων κατευθυντήριων οδηγιών που δημοσίευσε ο ClassNK. Οι οδηγίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ