
Καθώς διανύουμε τον έκτο μήνα του 2024, η ναυλαγορά των LNG carriers δεν δείχνει σημάδια μεταβλητότητας. Τουναντίον, οι ναύλοι στη spot αγορά από την αρχή του έτους παραμένουν σε χαμηλά μεν, παρεμφερή (πλέον) με πέρυσι δε επίπεδα.
Ειδικότερα, βάσει της Fearnleys, οι ναύλοι ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. στη spot αγορά διαμορφώνονται στα $38.500/ημέρα ανατολικά του Σουέζ και στα $45.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ. Η καταγραφείσα νωχελικότητα φέρεται να οφείλεται στον ήπιο χειμώνα και κατ’ επέκταση στην περιορισμένη κατανάλωση φυσικού αερίου στην Ευρώπη.
Ωστόσο, αναλυτές και κύκλοι της αγοράς σημειώνουν ότι, προς τα τέλη του 2024, οι ναύλοι ενδέχεται να αυξηθούν σημαντικά ελέω κόντρας Ασίας και Ευρώπης για τις ποσότητες LNG. Στην υπόθεση αυτή ενδέχεται να οφείλεται και το premium στο οποίο τελούν υπό διαπραγμάτευση τα συμβόλαια χρονοναύλωσης. Βάσει της Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. για ένα έτος ανέρχεται σε $60.500/ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με το πόδι στο… φρένο είναι οι παραγγελίες πλοίων τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025, με το επενδυτικό ενδιαφέρον να είναι μειωμένο φέτος σε…
Στο πλαίσιο της σύμβασης που έχει συνάψει με την BC Ferries, η Damen Shipyards Group επέλεξε την Corvus Energy για την προμήθεια συστημάτων αποθήκευσης…
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας τέλεσε τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος της Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη, Ιδρύτριας του Σωματείου «Ελπίδα – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με…
Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε για τη ναυτιλία και την ενεργειακή μετάβαση αυτής. Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της A.P. Moller-Maersk, με την παράδοση του «Axel…
Η εκλογική επιτροπή στη Νότια Κορέα ανακήρυξε επίσημα σήμερα τον Lee Jae-myung νέο Πρόεδρο, μετά τη νίκη του στις χθεσινές πρόωρες προεδρικές εκλογές, τις…
Στον στόλο της Thenamaris προστέθηκε και επίσημα το νεότευκτο Aframax tanker «Seawish». Το πλοίο παραδόθηκε στην εταιρεία από το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.…
Σε ιστορικό υψηλό ανήλθαν, τους πρώτους πέντε μήνες του 2025, οι διελεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη Διώρυγα του Παναμά. Ειδικότερα, από τα locks…
Η νέα γενιά δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών της GEFO θα εξοπλιστεί με τα συστήματα αιολικής πρόωσης Norsepower Rotor Sails. Η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ