Loading: News Submenu
Loading: NX Submenu
Loading: Shop Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Επιτυχείς δοκιμές για τον πρώτο κινητήρα μεθανόλης χαμηλής ταχύτητας της Κίνας

Επιτυχείς δοκιμές για τον πρώτο κινητήρα μεθανόλης χαμηλής ταχύτητας της Κίνας

Εισαγωγικό κείμενο

Σε μια σημαντική εκδήλωση στο Dalian της Κίνας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η «δοκιμή εργοστασιακής αποδοχής» (FAT ‒ Factory Acceptance Test) για τον πρώτο κινητήρα χαμηλής ταχύτητας διπλού καυσίμου με μεθανόλη, κατασκευασμένο από την Dalian Marine Diesel Co., Ltd. (DMD), μέλος της CSSC Power Group. Ο κύριος κινητήρας 6G50ME-C9.6-LGIM+EGRBP, ο πρώτος κινητήρας διπλού καυσίμου που κατασκευάστηκε στην Κίνα, αποδείχθηκε ικανός στις δοκιμές, λειτουργώντας με μεθανόλη και πετρέλαιο. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει τεχνολογίες υγρής έγχυσης μεθανόλης και συστήματα επανακυκλοφορίας καυσαερίων για βελτιστοποίηση της καύσης και μείωση των εκπομπών.

Η εταιρεία Headway Technology Group (Qingdao) Co., Ltd. ήταν αυτή που παρείχε το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης για τη δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα, διασφαλίζοντας την επιτυχία σε πολλά κρίσιμα σημεία και την καλή λειτουργία του συστήματος. Η δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου με μεθανόλη της DMD πραγματοποιείται με μια ολοκληρωμένη λύση της Headway, περιλαμβάνοντας το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης, βοηθητικά συστήματα θερμικής ανταλλαγής, σύστημα αζώτου, καθώς και το σύστημα ελέγχου και ασφάλειας.

Η επιτυχής ολοκλήρωση της δοκιμής εργοστασιακής αποδοχής (FAT) του έργου αποδεικνύει ότι το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης λειτουργεί αποτελεσματικά σε κινητήρες χαμηλών στροφών. Ταυτόχρονα, η απόδοση και η ασφάλεια του εν λόγω συστήματος πληρούν πλήρως τις απαιτήσεις των κύριων κινητήρων διπλού καυσίμου των πλοίων.

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024