
Στο πλαίσιο αναζήτησης για πιο αποδοτικές και οικολογικά βιώσιμες λύσεις η HD Hyundai Marine Solution σε συνεργασία με την Accelleron υπέγραψε συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Neptune Lines Shipping Neptune Lines Shipping and Managing Enterprises SA για την παροχή λύσεων EPLO (Engine Part Load Optimization) για τέσσερα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων (RO-RO).
Η βελτιστοποίηση της μηχανής μέσω του EPLO είναι μία διαδικασία που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης των μηχανών όταν λειτουργούν υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου, δηλαδή όταν δεν εκμεταλλεύονται τη μέγιστη δυνατή ισχύ τους. Ο περιορισμός στην ισχύ είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της ναυτιλίας να ευθυγραμμιστεί με τις περιβαλλοντικές διατάξεις του ΙΜΟ που αφορούν τους δείκτες ΕΕΧΙ (Energy Efficiency Existing Ship Index) και CII (Carbon Intensity Indicator).
Η λύση EPLO επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την αποδοτικότητα των μηχανών με την αναβάθμιση του υπερπληρωτή διατηρώντας την αποδοτικότητα της καύσης σε υψηλά επίπεδα ακόμα και αν η μηχανή δεν λειτουργεί στο μέγιστο. Ταυτόχρονα, διασφαλίζεται ένα προσεκτικά προσαρμοσμένο timing έγχυσης του καυσίμου καθώς και την ποσότητα έγχυσης αυτού αποφεύγοντας την υπερβολική ή την ανεπαρκή καύση. Τέλος, η ρύθμιση της αναλογίας του μείγματος καύσιμου – αέρα που εισέρχεται στην μηχανή εξασφαλίζει ότι υπάρχει αρκετή ποσότητα αέρα για την πλήρη καύση του καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές και βελτιστοποιώντας την κατανάλωσή του.
Με την εφαρμογή του EPLO μπορεί να καταναλώνεται έως και 6 γρ. λιγότερο καύσιμο για κάθε κιλοβατώρα ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από την μηχανή. Αυτή η βελτίωση συνεπάγεται την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ