
Στο πλαίσιο αναζήτησης για πιο αποδοτικές και οικολογικά βιώσιμες λύσεις η HD Hyundai Marine Solution σε συνεργασία με την Accelleron υπέγραψε συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Neptune Lines Shipping Neptune Lines Shipping and Managing Enterprises SA για την παροχή λύσεων EPLO (Engine Part Load Optimization) για τέσσερα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων (RO-RO).
Η βελτιστοποίηση της μηχανής μέσω του EPLO είναι μία διαδικασία που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης των μηχανών όταν λειτουργούν υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου, δηλαδή όταν δεν εκμεταλλεύονται τη μέγιστη δυνατή ισχύ τους. Ο περιορισμός στην ισχύ είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της ναυτιλίας να ευθυγραμμιστεί με τις περιβαλλοντικές διατάξεις του ΙΜΟ που αφορούν τους δείκτες ΕΕΧΙ (Energy Efficiency Existing Ship Index) και CII (Carbon Intensity Indicator).
Η λύση EPLO επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την αποδοτικότητα των μηχανών με την αναβάθμιση του υπερπληρωτή διατηρώντας την αποδοτικότητα της καύσης σε υψηλά επίπεδα ακόμα και αν η μηχανή δεν λειτουργεί στο μέγιστο. Ταυτόχρονα, διασφαλίζεται ένα προσεκτικά προσαρμοσμένο timing έγχυσης του καυσίμου καθώς και την ποσότητα έγχυσης αυτού αποφεύγοντας την υπερβολική ή την ανεπαρκή καύση. Τέλος, η ρύθμιση της αναλογίας του μείγματος καύσιμου – αέρα που εισέρχεται στην μηχανή εξασφαλίζει ότι υπάρχει αρκετή ποσότητα αέρα για την πλήρη καύση του καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές και βελτιστοποιώντας την κατανάλωσή του.
Με την εφαρμογή του EPLO μπορεί να καταναλώνεται έως και 6 γρ. λιγότερο καύσιμο για κάθε κιλοβατώρα ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από την μηχανή. Αυτή η βελτίωση συνεπάγεται την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ