
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την πρώτη εμπορικά διαθέσιμη λύση τετράχρονου κινητήρα κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας του ναυτιλιακού κλάδου. Η νέα λύση, η οποία είναι διαθέσιμη ως μέρος της σειράς κινητήρων Wärtsilä 25, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2022, προσφέρει σημαντική πρόοδο στον τομέα των βιώσιμων ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, σε μια περίοδο κατά την οποία οι πλοιοκτήτες αναζητούν βιώσιμες λύσεις ανάμεσα σε ένα πλήθος πράσινων καυσίμων.
Η Viridis Bulk Carriers, η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία μηδενικών εκπομπών στον κόσμο, η οποία αποτελεί σύμπραξη των Amon Maritime, Mosvolds Rederi και Navigare Logistics, αναμένεται να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα επωφεληθεί από τη νέα λύση κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας της Wärtsilä. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η Wärtsilä και η Viridis Bulk Carriers υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων για τον κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας Wärtsilä 25, με στόχο την υπογραφή μιας εμπορικής σύμβασης στις αρχές του 2024. Η Viridis Bulk Carriers επενδύει στην πράσινη μετάβαση στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών πλοίων μικρών αποστάσεων, σχεδιάζοντας μια υπηρεσία θαλάσσιας μεταφοράς απαλλαγμένη από τον άνθρακα, που θα βασίζεται σε μια σειρά νεότευκτων πλοίων που κινούνται με αμμωνία.
Η βιώσιμη αμμωνία αποτελεί μία από τις κορυφαίες υποψήφιες λύσεις καθαρών εναλλακτικών καυσίμων. Η νέα λύση καυσίμου αμμωνίας Wärtsilä 25 μπορεί να μειώσει άμεσα τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περισσότερο από 70% σε σύγκριση με μια παρόμοια λύση καυσίμου ντίζελ, επιτυγχάνοντας τους τρέχοντες στόχους της ΕΕ για το 2050 και υπερβαίνοντας τους στόχους του ΙΜΟ για το 2040.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ