
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την πρώτη εμπορικά διαθέσιμη λύση τετράχρονου κινητήρα κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας του ναυτιλιακού κλάδου. Η νέα λύση, η οποία είναι διαθέσιμη ως μέρος της σειράς κινητήρων Wärtsilä 25, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2022, προσφέρει σημαντική πρόοδο στον τομέα των βιώσιμων ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, σε μια περίοδο κατά την οποία οι πλοιοκτήτες αναζητούν βιώσιμες λύσεις ανάμεσα σε ένα πλήθος πράσινων καυσίμων.
Η Viridis Bulk Carriers, η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία μηδενικών εκπομπών στον κόσμο, η οποία αποτελεί σύμπραξη των Amon Maritime, Mosvolds Rederi και Navigare Logistics, αναμένεται να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα επωφεληθεί από τη νέα λύση κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας της Wärtsilä. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η Wärtsilä και η Viridis Bulk Carriers υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων για τον κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας Wärtsilä 25, με στόχο την υπογραφή μιας εμπορικής σύμβασης στις αρχές του 2024. Η Viridis Bulk Carriers επενδύει στην πράσινη μετάβαση στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών πλοίων μικρών αποστάσεων, σχεδιάζοντας μια υπηρεσία θαλάσσιας μεταφοράς απαλλαγμένη από τον άνθρακα, που θα βασίζεται σε μια σειρά νεότευκτων πλοίων που κινούνται με αμμωνία.
Η βιώσιμη αμμωνία αποτελεί μία από τις κορυφαίες υποψήφιες λύσεις καθαρών εναλλακτικών καυσίμων. Η νέα λύση καυσίμου αμμωνίας Wärtsilä 25 μπορεί να μειώσει άμεσα τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περισσότερο από 70% σε σύγκριση με μια παρόμοια λύση καυσίμου ντίζελ, επιτυγχάνοντας τους τρέχοντες στόχους της ΕΕ για το 2050 και υπερβαίνοντας τους στόχους του ΙΜΟ για το 2040.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ