
Η China Petroleum Circulation Association (CPCA) και η China Entry-Exit Inspection and Quarantine Association (CIQA) δημοσίευσαν τα πρώτα κινεζικά πρότυπα που αφορούν την πραγματοποίηση επιχειρήσεων ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης καθώς και τον έλεγχο της ποιότητας του εν λόγω εναλλακτικού καυσίμου.
Τα πρότυπα «Marine Methanol Fuel Waterborne Refuelling Regulations» και «Marine Methanol Fuel» αναπτύχθηκαν από την China Marine Bunker (CHIMBUSCO), μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανεφοδιασμού καυσίμων που ανήκει στην COSCO Shipping. Εκτός από τη δημοσίευση των εν λόγω προτύπων, οι νηογνώμονες China Classification Society (CCS) και Bureau Veritas (BV) εξέδωσαν αρχικές εγκρίσεις στις CHIMBUSCO και COSCO Shipping Heavy Industry για τον σχεδιασμό ενός πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης χωρητικότητας 7.800 τόνων, το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα μπορεί να καταναλώνει πράσινη μεθανόλη ως καύσιμο.
Η δημοσίευση των προτύπων μαζί με τη λήψη των αρχικών εγκρίσεων σχετικά με τον σχεδιασμό του πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης σηματοδοτούν ένα σημαντικό βήμα προς τη διαμόρφωση της πρώτης αλυσίδας ανεφοδιασμού πράσινης μεθανόλης στην Κίνα, ένα επίτευγμα το οποίο συμπληρώνεται παράλληλα από τη θέσπιση κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με τον ανεφοδιασμό με καύσιμη μεθανόλη καθώς και σχετικών προδιαγραφών επιθεώρησης από τους νηογνώμονες CCS και BV.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ