
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το γ’ τρίμηνο του 2022 προέβη η Capital Product Partners L.P. την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $58,7 εκατ., αυξημένα κατά 393% σε ετήσια βάση. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κερδών διαδραμάτισε η πώληση δύο πλοίων της Capital Product Partners, των M/V Archimidis και M/V Agamemnon, έναντι αθροιστικά $47,3 εκατ.
Ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την χρηματοοικονομική επίδοση της εταιρείας, απότοκο των στρατηγικών αποφάσεων-κλειδιών της εταιρείας»
»Εντείνοντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, τους τελευταίους 12 μήνες έχουμε παραλάβει τέσσερα LNG carriers και ένα containership μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEUs. Την ίδια ώρα, θα προχωρήσουμε στην απόκτηση επιπλέον ενός LNG carrier και δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 13.278 TEUs έκαστο, όλα εκ των οποίων βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πλέον ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου της εταιρείας είναι ίσος με 6,3 έτη ενώ τα συμβόλαια χρονοναύλωσης στα οποία βρίσκονται τα πλοία του στόλου αναμένεται να επιφέρουν έσοδα ύψους περίπου $1,9 δισ.
Όσον αφορά τις εκτιμήσεις για το μέλλον των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται η Capital Product Partners, στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι παρότι οι ναύλοι των containerships έχουν καταγράψει σημαντική πτώση, παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο μέσο όρο του 2021. Πάντως, περαιτέρω πτώση αναμένεται βραχυπρόθεσμα καθώς η αβεβαιότητα αναφορικά με το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας εντείνεται.
Παράλληλα, η αγορά LNG carriers συνεχίζει να δυναμώνει, λόγω των ανησυχιών για την ενεργειακή ασφάλεια με φόντο τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η υψηλή άνοδος των ναύλων δεν αφορά μονάχα τη spot αγορά αλλά και εκείνη των χρονοναυλώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ