
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το γ’ τρίμηνο του 2022 προέβη η Capital Product Partners L.P. την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $58,7 εκατ., αυξημένα κατά 393% σε ετήσια βάση. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κερδών διαδραμάτισε η πώληση δύο πλοίων της Capital Product Partners, των M/V Archimidis και M/V Agamemnon, έναντι αθροιστικά $47,3 εκατ.
Ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την χρηματοοικονομική επίδοση της εταιρείας, απότοκο των στρατηγικών αποφάσεων-κλειδιών της εταιρείας»
»Εντείνοντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, τους τελευταίους 12 μήνες έχουμε παραλάβει τέσσερα LNG carriers και ένα containership μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEUs. Την ίδια ώρα, θα προχωρήσουμε στην απόκτηση επιπλέον ενός LNG carrier και δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 13.278 TEUs έκαστο, όλα εκ των οποίων βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πλέον ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου της εταιρείας είναι ίσος με 6,3 έτη ενώ τα συμβόλαια χρονοναύλωσης στα οποία βρίσκονται τα πλοία του στόλου αναμένεται να επιφέρουν έσοδα ύψους περίπου $1,9 δισ.
Όσον αφορά τις εκτιμήσεις για το μέλλον των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται η Capital Product Partners, στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι παρότι οι ναύλοι των containerships έχουν καταγράψει σημαντική πτώση, παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο μέσο όρο του 2021. Πάντως, περαιτέρω πτώση αναμένεται βραχυπρόθεσμα καθώς η αβεβαιότητα αναφορικά με το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας εντείνεται.
Παράλληλα, η αγορά LNG carriers συνεχίζει να δυναμώνει, λόγω των ανησυχιών για την ενεργειακή ασφάλεια με φόντο τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η υψηλή άνοδος των ναύλων δεν αφορά μονάχα τη spot αγορά αλλά και εκείνη των χρονοναυλώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ