Πλοία κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων: Αυξημένο ενδιαφέρον από τα κινεζικά ναυπηγεία

Πλοία κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων: Αυξημένο ενδιαφέρον από τα κινεζικά ναυπηγεία

60
Πλοία κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων: Αυξημένο ενδιαφέρον από τα κινεζικά ναυπηγεία

Το κινεζικό ναυπηγείο Nantong COSCO Khi Ship Engineering (NACKS) εξασφάλισε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για έναν νέο σχεδιασμό containership κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας. Ο σχεδιασμός του χωρητικότητας 16.000 TEUs πλοίου αναπτύχθηκε από κοινού από τους LR, NACKS και Hudong Heavy Machinery, στο πλαίσιο μιας συνεργασίας η οποία έχει ξεκινήσει από το 2021.

Ο LR εξέδωσε την έγκριση μετά την πραγματοποίηση μιας διαδικασίας αναγνώρισης κινδύνων (HAZID), κατά την οποία οι τρεις εταίροι διεξήγαγαν συζητήσεις με θέμα την εύφλεκτη, εξαιρετικά τοξική και διαβρωτική φύση της αμμωνίας, ενώ παρακολούθησαν και σχετικά σεμινάρια. Παράλληλα, στο πλαίσιο της όλης διαδικασίας έγκρισης, πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με τη διάταξη της δεξαμενής καυσίμου και την επιλογή του υλικού κατασκευής της, τη διάταξη του συστήματος εξαερισμού και του σταθμού ανεφοδιασμού καυσίμου, καθώς και την εγκατάσταση του συστήματος πυρόσβεσης και ανίχνευσης διαρροών καυσίμου.

H εν λόγω ανακοίνωση έρχεται λίγους μήνες μετά την έκδοση μιας ακόμα έγκρισης επί της αρχής από τον LR, η οποία αφορά τον σχεδιασμό του πρώτου κινεζικού φορτηγού πλοίου κατηγορίας Newcastlemax κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, τον οποίο ανέπτυξε το κινεζικό ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Company (DSIC) αναφορικά με την υποστήριξη των προσπαθειών απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.