Maersk – MAN ES: Συμφωνία με επίκεντρο τα containerships κατανάλωσης μεθανόλης

Maersk – MAN ES: Συμφωνία με επίκεντρο τα containerships κατανάλωσης μεθανόλης

107
Maersk – MAN ES: Συμφωνία με επίκεντρο τα containerships κατανάλωσης μεθανόλης

Το ναυπηγικό τμήμα της Hyundai (ΗΗΙ-SBD) προχώρησε σε παραγγελία έξι κινητήρων διπλού καυσίμου MAN B&W G95ME-C10.5-LGIM, κατανάλωσης μεθανόλης, οι οποίοι θα εξοπλίσουν έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 17.000 TEUs έκαστο, που η Hyundai θα κατασκευάσει για λογαριασμό της A.P. Moller-Maersk.

Το τμήμα μηχανημάτων και κινητήρων της Hyundai (HHI-EMD) πρόκειται να κατασκευάσει τους εν λόγω κινητήρες στη Νότια Κορέα, ενώ, σύμφωνα με τη MAN ES, το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας αριθμεί πλέον 78 παραγγελίες για κινητήρες ME-LGIM, αποδεικνύοντας ότι η μεθανόλη κερδίζει σταδιακά έδαφος ως εναλλακτική λύση ναυτιλιακού καυσίμου.

Ως καύσιμο, η μεθανόλη μπορεί να είναι ανθρακικά ουδέτερη, όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και βιογενές CO₂, με την παγκόσμια παραγωγή της πράσινης μεθανόλης να έχει αυξηθεί σημαντικά τελευταία. Παράλληλα, σε συνθήκες περιβάλλοντος, η μεθανόλη συναντάται σε υγρή μορφή, κάτι που απλοποιεί αρκετά τον σχεδιασμό των δεξαμενών αποθήκευσής της και μειώνει τα σχετικά κόστη διαχείρισης του καυσίμου. Τέλος, ο κινητήρας διπλού καυσίμου ME-LGIM της MAN ES απαιτεί μόλις 13 bar πίεση τροφοδοσίας καυσίμου, με αρκετούς κατασκευαστές να προσφέρουν ήδη σήμερα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου με αυτές τις προδιαγραφές.

Η MAN ανέπτυξε τον κινητήρα ME-LGI ανταποκρινόμενη στο ενδιαφέρον του ναυτιλιακού κλάδου να στραφεί σε εναλλακτικές λύσεις καυσίμου έναντι του συμβατικού μαζούτ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι απανθρακοποίησης που έχουν τεθεί. Ο κινητήρας ME-LGI χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια σε πλοία μεταφοράς μεθανόλης, διαθέτοντας αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας και προσφέροντας υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης καυσίμου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.