Το ναυπηγικό τμήμα της Hyundai (ΗΗΙ-SBD) προχώρησε σε παραγγελία έξι κινητήρων διπλού καυσίμου MAN B&W G95ME-C10.5-LGIM, κατανάλωσης μεθανόλης, οι οποίοι θα εξοπλίσουν έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 17.000 TEUs έκαστο, που η Hyundai θα κατασκευάσει για λογαριασμό της A.P. Moller-Maersk.
Το τμήμα μηχανημάτων και κινητήρων της Hyundai (HHI-EMD) πρόκειται να κατασκευάσει τους εν λόγω κινητήρες στη Νότια Κορέα, ενώ, σύμφωνα με τη MAN ES, το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας αριθμεί πλέον 78 παραγγελίες για κινητήρες ME-LGIM, αποδεικνύοντας ότι η μεθανόλη κερδίζει σταδιακά έδαφος ως εναλλακτική λύση ναυτιλιακού καυσίμου.
Ως καύσιμο, η μεθανόλη μπορεί να είναι ανθρακικά ουδέτερη, όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και βιογενές CO₂, με την παγκόσμια παραγωγή της πράσινης μεθανόλης να έχει αυξηθεί σημαντικά τελευταία. Παράλληλα, σε συνθήκες περιβάλλοντος, η μεθανόλη συναντάται σε υγρή μορφή, κάτι που απλοποιεί αρκετά τον σχεδιασμό των δεξαμενών αποθήκευσής της και μειώνει τα σχετικά κόστη διαχείρισης του καυσίμου. Τέλος, ο κινητήρας διπλού καυσίμου ME-LGIM της MAN ES απαιτεί μόλις 13 bar πίεση τροφοδοσίας καυσίμου, με αρκετούς κατασκευαστές να προσφέρουν ήδη σήμερα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου με αυτές τις προδιαγραφές.
Η MAN ανέπτυξε τον κινητήρα ME-LGI ανταποκρινόμενη στο ενδιαφέρον του ναυτιλιακού κλάδου να στραφεί σε εναλλακτικές λύσεις καυσίμου έναντι του συμβατικού μαζούτ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι απανθρακοποίησης που έχουν τεθεί. Ο κινητήρας ME-LGI χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια σε πλοία μεταφοράς μεθανόλης, διαθέτοντας αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας και προσφέροντας υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης καυσίμου.