
Το ναυπηγικό τμήμα της Hyundai (ΗΗΙ-SBD) προχώρησε σε παραγγελία έξι κινητήρων διπλού καυσίμου MAN B&W G95ME-C10.5-LGIM, κατανάλωσης μεθανόλης, οι οποίοι θα εξοπλίσουν έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 17.000 TEUs έκαστο, που η Hyundai θα κατασκευάσει για λογαριασμό της A.P. Moller-Maersk.
Το τμήμα μηχανημάτων και κινητήρων της Hyundai (HHI-EMD) πρόκειται να κατασκευάσει τους εν λόγω κινητήρες στη Νότια Κορέα, ενώ, σύμφωνα με τη MAN ES, το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας αριθμεί πλέον 78 παραγγελίες για κινητήρες ME-LGIM, αποδεικνύοντας ότι η μεθανόλη κερδίζει σταδιακά έδαφος ως εναλλακτική λύση ναυτιλιακού καυσίμου.
Ως καύσιμο, η μεθανόλη μπορεί να είναι ανθρακικά ουδέτερη, όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και βιογενές CO₂, με την παγκόσμια παραγωγή της πράσινης μεθανόλης να έχει αυξηθεί σημαντικά τελευταία. Παράλληλα, σε συνθήκες περιβάλλοντος, η μεθανόλη συναντάται σε υγρή μορφή, κάτι που απλοποιεί αρκετά τον σχεδιασμό των δεξαμενών αποθήκευσής της και μειώνει τα σχετικά κόστη διαχείρισης του καυσίμου. Τέλος, ο κινητήρας διπλού καυσίμου ME-LGIM της MAN ES απαιτεί μόλις 13 bar πίεση τροφοδοσίας καυσίμου, με αρκετούς κατασκευαστές να προσφέρουν ήδη σήμερα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου με αυτές τις προδιαγραφές.
Η MAN ανέπτυξε τον κινητήρα ME-LGI ανταποκρινόμενη στο ενδιαφέρον του ναυτιλιακού κλάδου να στραφεί σε εναλλακτικές λύσεις καυσίμου έναντι του συμβατικού μαζούτ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι απανθρακοποίησης που έχουν τεθεί. Ο κινητήρας ME-LGI χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια σε πλοία μεταφοράς μεθανόλης, διαθέτοντας αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας και προσφέροντας υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης καυσίμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ