
Σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο στο Ίδρυμα Ευγενίδου, παρουσία μελών θεσμικών φορέων εκπροσώπησης της ελληνικής ναυτιλίας και νέων φοιτητών που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στη βιομηχανία, ο κ. Sveinung Støhle, Deputy CEO του Ομίλου Αγγελικούση, ανέπτυξε στις σκέψεις του για τη δημόσια ναυτική εκπαίδευση στη χώρα και ξεδίπλωσε τη στρατηγική του ομίλου σε ό,τι αφορά την επάνδρωση των πλοίων με Έλληνες ναυτικούς.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του συνεδρίου «New Technologies for Greener Shipping» που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Ναυτιλιακού Πρέσβη Καλής Θελήσεως του IMO στην Ελλάδα και προέδρου του Ιδρύματος Ευγενίδου κ. Λεωνίδα Δημητριάδη- Ευγενίδη, από την Isalos.net, υπό την αιγίδα του ΝΕΕ και με τη συμμετοχή της Βρετανικής και της Νορβηγικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, ο κ. Støhle συμμετείχε σε πάνελ με θέμα «New Technology – New Skills: The importance of crewing and training».
Κατά τη συμμετοχή του, ο Deputy CEO του ομίλου Αγγελικούση πραγματοποίησε εκτενή αναφορά στον ζωτικής σημασίας ρόλο που διαδραματίζει η ελληνική σημαία για την ανάπτυξη του ομίλου. Ακόμη, ο κ. Støhle στάθηκε στην ανάγκη υποστήριξης της ναυτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που θα επανδρώσουν τα πλοία του Ελληνόκτητου στόλου. Τόνισε επίσης ότι τα επόμενα χρόνια ο όμιλος θα έχει άμεση ανάγκη να ναυτολογήσει ακόμη περισσότερους ναυτικούς.
Επίσης, δύο κεντρικές αξίες οι οποίες χαρακτηρίζουν, μεταξύ άλλων, τις λειτουργίες του Ομίλου Αγγελικούση κατά τον κ. Støhle είναι η ποιότητα και η ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος λαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες με επίκεντρο την εκπαίδευση, προκειμένου οι ναυτικοί που επανδρώνουν τα πλοία του να εξελίσσονται συνεχώς. Αιχμή του δόρατος για τον Όμιλο στο εν λόγω εγχείρημα συνιστά το in-house training. Ο Όμιλος Αγγελικούση διατηρεί κέντρο εκπαίδευσης ναυτικών, το Delphic Maritime Training Centre, το οποίο είναι εξοπλισμένο με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως προσομοιωτές, και έχει ως στόχο τη συνεχή εκπαίδευση και βελτίωση των ναυτικών του αλλά και τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του Ομίλου στις διεθνείς ναυτιλιακές αγορές.
Επιπλέον, παρά τη σημαντική δράση που θα πρέπει να αναληφθεί για τη βελτίωση και αναβάθμιση της ναυτική εκπαίδευσης, ο ίδιος αναγνώρισε το κομβικό έργο που επιτελούν οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού της χώρας υπογραμμίζοντας το υψηλό επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων των Ελλήνων ναυτικών. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο όμιλος Αγγελικούση απορροφά ετησίως περισσότερους από 300 νέους Έλληνες δόκιμους ναυτικούς, σύμφωνα με τον ίδιο, δείγμα της πίστης και προσήλωσης του ομίλου στον Έλληνα ναυτικό. Σύμφωνα με τον κ. Støhle, ο συνολικός αριθμός των Ελλήνων δοκίμων που διαθέτει αυτή τη στιγμή ο Όμιλος – εν πλω και στη στεριά – ανέρχεται σε περισσότερους από 1.200, γεγονός που τοποθετεί τον Όμιλο Αγγελικούση στην κορυφή των εταιρειών όσον αφορά την πρόσληψη Ελλήνων δοκίμων. Ακόμη, κάλεσε την ελληνική Πολιτεία να συνεχίσει τις προσπάθειές της για ποιοτική αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης καθώς οι ανάγκες για -καλά εκπαιδευμένους και με τις απαραίτητες δεξιότητες- ναυτικούς είναι μεγάλες.
Ωστόσο, ο κ. Støhle υπογράμμισε ότι είναι σημαντικό οι νέοι να μην επαναπαύονται στις γνώσεις που παρέχονται από το εκπαιδευτικό σύστημα και διαρκώς να αναζητούν περισσότερες γνώσεις και μετεκπαίδευση, καθώς οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες στη ναυτιλία μεταβάλλονται διαρκώς.
Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση της Ιsalos.net με θέμα «New Technologies for Greener Shipping», μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ