
Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο κλάδος των μεταφορών στη Νότια Αφρική, με τους εργαζομένους των λιμανιών και των εμπορευματικών σιδηροδρόμων να έχουν παύσει τις εργασίες τους, προχωρώντας σε αιτήματα για την αύξηση των απολαβών τους.
Παρά τις προσπάθειες διαπραγματεύσεων, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν για έκτη μέρα την απεργία, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμα η χρυσή τομή με τη διαχειρίστρια εταιρεία Transnet.
Όπως δήλωσε ο Thulas Nxesi, υπουργός Εργασίας της χώρας, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο, ωστόσο τα δύο μέρη είναι προσηλωμένα στην εύρεση μιας φιλικής λύσης, ενώ εξετάζονται προτάσεις όσο οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.
Η Transnet, εταιρία διαχείρισης των βιομηχανικών λιμένων, των δικτύων εμπορευματικών σιδηροδρόμων και των αγωγών καυσίμων της Ν. Αφρικής, κήρυξε ανωτέρα βία για τις μεταφορές λόγω της απεργίας των εργαζομένων.
Παρά την οκταπλάσια αύξηση των εξαγωγών άνθρακα προς την Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η κατάσταση που επικρατεί ενδέχεται να επηρεάσει τις εξαγωγές της χώρας σε μεγάλο βαθμό, καθώς ήδη περιορίζονται οι εξαγωγές άλλων χύδην εμπορευμάτων, όπως το σιδηρομετάλλευμα και το μαγγάνιο με τους κύριους παραγωγούς να προειδοποιούν για μείωση των εξαγωγών μεγαλύτερη του 50%.
Οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας της Transnet, αναμένεται να κοστίσουν στην βιομηχανία εξόρυξης της Νότιας Αφρικής έως και $2,8 εκατ., ενώ η απεργία κοστίζει συνολικά στην οικονομία περίπου $330 εκατ./ημέρα, όπως ανέφερε στο Bloomberg ο Busi Mavuso, διευθύνων σύμβουλος του Business Leadership South Africa.
Τέλος, η Catherine Larkin, εκπρόσωπος του South African Association of Freight Forwarders, δήλωσε πως οι ναυλωτές αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές μέσω της γειτονικής Μοζαμβίκης και της Ναμίμπια, για την μεταφορά των εμπορευμάτων τους, παρακάμπτοντας τα λιμάνια της Ν. Αφρικής
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ