
Στην πρόσφατη έκθεση SMM, που διεξήχθη στο Αμβούργο, οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας MAN Energy Solutions και ABB υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας, με στόχο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υβριδικού συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου (DFE+), το οποίο θα προορίζεται για πλοία μεταφοράς LNG και FSRUs.
Η ιδέα συνδυάζει τον κινητήρα διπλού καυσίμου MAN 49/60DF με το σύστημα ελέγχου και μετάδοσης ισχύος Dynamic AC (DAC) της ABB και αναμένεται να προσφέρει στους πλοιοκτήτες την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται, προκειμένου να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι δύο εταίροι θα πραγματοποιήσουν μια κοινή μελέτη ιδεών, θα μοιραστούν τεχνικά δεδομένα και θα εξετάσουν τρόπους ενοποίησης των συστημάτων που διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Ο Elvis Ettenhofer, επικεφαλής του τμήματος Τετράχρονων Κινητήρων Πλοίων της MAN Energy Solutions στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία δύο ονομάτων όπως η MAN Energy Solutions και η ABB για την ανάπτυξη μιας καινοτόμου λύσης απανθρακοποίησης στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στην αγορά. Οι πελάτες μας απαιτούν αποδοτικές και ευέλικτες λύσεις πρόωσης, προκειμένου να μπορούν να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των περιουσιακών τους στοιχείων. Η συνεργασία μας με την ABB θα προσφέρει την απαραίτητη τεχνολογία για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πρόωσης, το οποίο θα βοηθήσει τους πελάτες μας να μειώσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα καθώς και τα κόστη καυσίμου. Το υπό ανάπτυξη σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε πλοία μεταφοράς LNG όσο και σε πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου, προσφέροντας τη δυνατότητα περιορισμού του φαινομένου ολίσθησης μεθανίου και της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τα συμβατικά υβριδικά συστήματα πρόωσης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δύο μέλη του πληρώματος του Eternity C σκοτώθηκαν μετά την επίθεση που δέχθηκε χθες το υπό λιβεριανή σημαία φορτηγό πλοίο με θαλάσσια drones και…
Διαχρονικά, η ναυτιλιακή βιομηχανία επηρεάζεται άμεσα από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις. Ωστόσο, η φύση της βιομηχανίας είναι τέτοια, που οι αναδιατάξεις των εμπορικών ροών…
Σε 3,45 εκατ. επιβάτες ανήλθε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 2025, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6% σε σύγκριση…
Η Νότια Κορέα ζήτησε επίσημα από τις ΗΠΑ την εξαίρεσή της από την εφαρμογή των λιμενικών τελών που έχουν επιβάλει οι τελευταίες σε όλα…
Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ενέργειας από την Ινδονησία και τις Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας (Memorandum of Understanding ‒ MoU) δεκάδων δισεκατομμυρίων…
Η Βραζιλία, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ζάχαρης διεθνώς (23,6% παγκόσμιας παραγωγής), σημείωσε πτώση στις διά θαλάσσης εξαγωγές του εν λόγω…
Τα ασυνήθιστα χαμηλά επίπεδα νερού στον ποταμό Δούναβη στην Ουγγαρία επηρεάζουν την ενδοποτάμια ναυτιλία, τη γεωργία και τα τοπικά οικοσυστήματα, αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού…
Οι συνιστώσες της προσφοράς στην αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκονται στο επίκεντρο πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson, η οποία εστιάζει σε παραγγελίες, παραδόσεις και αξίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ