
Στην πρόσφατη έκθεση SMM, που διεξήχθη στο Αμβούργο, οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας MAN Energy Solutions και ABB υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας, με στόχο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υβριδικού συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου (DFE+), το οποίο θα προορίζεται για πλοία μεταφοράς LNG και FSRUs.
Η ιδέα συνδυάζει τον κινητήρα διπλού καυσίμου MAN 49/60DF με το σύστημα ελέγχου και μετάδοσης ισχύος Dynamic AC (DAC) της ABB και αναμένεται να προσφέρει στους πλοιοκτήτες την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται, προκειμένου να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι δύο εταίροι θα πραγματοποιήσουν μια κοινή μελέτη ιδεών, θα μοιραστούν τεχνικά δεδομένα και θα εξετάσουν τρόπους ενοποίησης των συστημάτων που διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Ο Elvis Ettenhofer, επικεφαλής του τμήματος Τετράχρονων Κινητήρων Πλοίων της MAN Energy Solutions στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία δύο ονομάτων όπως η MAN Energy Solutions και η ABB για την ανάπτυξη μιας καινοτόμου λύσης απανθρακοποίησης στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στην αγορά. Οι πελάτες μας απαιτούν αποδοτικές και ευέλικτες λύσεις πρόωσης, προκειμένου να μπορούν να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των περιουσιακών τους στοιχείων. Η συνεργασία μας με την ABB θα προσφέρει την απαραίτητη τεχνολογία για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πρόωσης, το οποίο θα βοηθήσει τους πελάτες μας να μειώσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα καθώς και τα κόστη καυσίμου. Το υπό ανάπτυξη σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε πλοία μεταφοράς LNG όσο και σε πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου, προσφέροντας τη δυνατότητα περιορισμού του φαινομένου ολίσθησης μεθανίου και της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τα συμβατικά υβριδικά συστήματα πρόωσης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ