
Η ιαπωνική Toyota Tsusho Corporation (Toyota Tsusho) πρόσφατα ανακοίνωσε ότι, στο πλαίσιο της «Μελέτης για την προώθηση της ανθρακικά ουδέτερης παράκτιας ναυτιλίας», που έχει εκδώσει το Υπουργείο Γης, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού της Ιαπωνίας, προμήθευσε με βιοκαύσιμα, στο λιμάνι της Nagoya, ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων, το οποίο διαχειρίζεται η Toyofuji Shipping Co. Ltd. Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια που γίνεται στην Ιαπωνία για την προμήθεια μείγματος καυσίμου που συνδυάζει πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και βιοκαύσιμο και αφορά παράκτια εμπορικά πλοία.
Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει ανακοινώσει τη δέσμευσή της να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 46% έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2013, καθώς και να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050. Για τον κλάδο της ακτοπλοΐας, η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου ανέρχεται περίπου στο 17% σε σχέση με τα επίπεδα του 2013. Η ιαπωνική κυβέρνηση προωθεί τη μετάβαση από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα που βασίζονται στο πετρέλαιο σε εναλλακτικά καύσιμα, με τα βιοκαύσιμα να αποτελούν προς το παρόν μία από τις βιωσιμότερες επιλογές, καθώς η χρήση του υδρογόνου και της αμμωνίας απαιτεί ακριβές επενδύσεις και επαρκή τεχνολογική ανάπτυξη.
Ο όμιλος Toyota Tsusho ηγείται των προσπαθειών για την προώθηση των βιοκαυσίμων ως εναλλακτικής λύσης καυσίμων για πλοία, έχοντας πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή βιοκαυσίμου στο λιμάνι της Σιγκαπούρης τον Απρίλιο του 2021, ενώ έχει επίσης προμηθεύσει με βιοκαύσιμα και αρκετά ποντοπόρα πλοία. Επιπλέον, τον Απρίλιο του 2022, ο όμιλος πραγματοποίησε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία μια δοκιμή βιοκαυσίμου σε ένα ρυμουλκό πλοίο το οποίο επιχειρεί στο λιμάνι της Nagoya.
Φωτό: www.toyota-tsusho.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ