
Το κόστος προκειμένου να επιτευχθούν οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) που έχουν τεθεί από τον ΟΗΕ ‒με σκοπό να καταπολεμηθούν ζητήματα όπως η φτώχεια, η πείνα και η κλιματική αλλαγή‒, αυξήθηκε κατά 25%, φτάνοντας στα $176 τρισ. κατά το τελευταίο έτος.
Το έλλειμμα χρηματοδότησης των SDGs, που υποστηρίζονται από όλα τα κράτη-μέλη του ΟΗΕ, αυξήθηκε έως και 35%, στα $135 τρισ. Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έκθεση της Force for Good Initiative (FFGI). Στην αύξηση του κόστους και του ελλείμματος χρηματοδότησης, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν η ιστορικά χαμηλή χρηματοδότηση, ο αυξανόμενος πληθωρισμός καθώς και το υψηλό κόστος για την επίτευξη των μηδενικών εκπομπών.
Σύμφωνα με τον Ketan Patel, ιδρυτή της FFGI, παρά το γεγονός ότι οι SDGs αποτελούν έναν αξιόλογο σκοπό, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως ρεαλιστικό επιχειρηματικό σχέδιο, που θα μπορέσει να αποδώσει για τους οργανισμούς που το υιοθετούν, και αυτό ακριβώς αποτελεί πρόκληση για τη διεθνή κοινότητα.
Ο κ. Patel προσθέτει επίσης ότι, αν και είναι σημαντικό οι πελάτες να επιζητούν από τις εταιρείες στις οποίες επενδύουν να επικεντρωθούν στη βιωσιμότητα, οι επιχειρήσεις αυτές θα πρέπει παράλληλα να εξετάζουν και τις ευκαιρίες που ενδέχεται να προκύπτουν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ