Ναυπηγεία Κίνας και Νότιας Κορέας σε διαρκή «μάχη»

Ναυπηγεία Κίνας και Νότιας Κορέας σε διαρκή «μάχη»

142
Ναυπηγεία Κίνας και Νότιας Κορέας σε διαρκή «μάχη»

H κόντρα κινεζικών και νοτιοκορεατικών ναυπηγείων καλά κρατεί, όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία για τις παραγγελίες του Αυγούστου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Clarksons Research, τον περασμένο Αύγουστο παραγγέλθηκαν 51 πλοία. Από αυτά, δώδεκα (760.000 CGTs) στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και 35 στα ναυπηγεία της Κίνας (1,02 εκατ. CGTs).

Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2022, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν 216 παραγγελίες χωρητικότητας 11,92 εκατ. CGTs, ενώ τα κινεζικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 475 πλοίων (12,35 εκατ. CGTs). Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία κατέλαβαν την πρώτη θέση στις παραγγελίες σε όρους χωρητικότητας, με τα αντίστοιχα κινεζικά να αναδεικνύονται «νικητές» τον Αύγουστο.

Πάντως, δεδομένης της ζήτησης αλλά και της ανάγκης ναυπήγησης LNG carriers, η πρωτοκαθεδρία των κινεζικών ναυπηγείων κρίνεται επισφαλής, καθώς τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία μονοπωλούν τη ναυπήγηση LNG carriers. Προς επίρρωσιν αυτού και σύμφωνα με την Clarksons, παραγγέλθηκαν οκτώ πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, όλα στη Νότια Κορέα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.