
H κόντρα κινεζικών και νοτιοκορεατικών ναυπηγείων καλά κρατεί, όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία για τις παραγγελίες του Αυγούστου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Clarksons Research, τον περασμένο Αύγουστο παραγγέλθηκαν 51 πλοία. Από αυτά, δώδεκα (760.000 CGTs) στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και 35 στα ναυπηγεία της Κίνας (1,02 εκατ. CGTs).
Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2022, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν 216 παραγγελίες χωρητικότητας 11,92 εκατ. CGTs, ενώ τα κινεζικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 475 πλοίων (12,35 εκατ. CGTs). Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία κατέλαβαν την πρώτη θέση στις παραγγελίες σε όρους χωρητικότητας, με τα αντίστοιχα κινεζικά να αναδεικνύονται «νικητές» τον Αύγουστο.
Πάντως, δεδομένης της ζήτησης αλλά και της ανάγκης ναυπήγησης LNG carriers, η πρωτοκαθεδρία των κινεζικών ναυπηγείων κρίνεται επισφαλής, καθώς τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία μονοπωλούν τη ναυπήγηση LNG carriers. Προς επίρρωσιν αυτού και σύμφωνα με την Clarksons, παραγγέλθηκαν οκτώ πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, όλα στη Νότια Κορέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ