Σε σκοπέλους συνεχίζει να προσκρούει η ναυλαγορά των bulk carriers όπως προκύπτει από την πορεία του Baltic Dry Index, του βασικού δείκτη της ναυλαγοράς των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Ο BDI την Τετάρτη 31 Αυγούστου υποχώρησε κατά 52 μονάδες ή 5,1% στις 965 μονάδες, απόρροια κυρίως της μειωμένης ζήτησης για bulk carriers και δη Capesizes. Μάλιστα, ο BDI σημείωσε τον Αύγουστο τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση εδώ και πάνω από δύο χρόνια, καταγράφοντας απώλειες 50%. Είναι ο τρίτος διαδοχικός μήνας όπου ο δείκτης καταγράφει απώλειες.
Παράλληλα, ο επιμέρους δείκτης για τα Capesizes υποχώρησε τον Αύγουστο κατά 86% και κατρακύλησε στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Μάιο του 2020. Αναλυτές επισημαίνουν ότι η πτώση της ζήτησης για Capesizes οδηγείται από την αποδυναμωμένη ζήτηση της Κίνας για χάλυβα.
Απώλειες 41% σημείωσε ο δείκτης των Panamaxes τον περασμένο μήνα, η χαμηλότερη επίδοση από τον Ιανουάριο του 2020. Την Τετάρτη 31 Αυγούστου ο BPI διαμορφώθηκε στις 1.217 μονάδες (-5,2%) κάνοντας «βουτιά» σε χαμηλά 21 μηνών.