
Η Australian Maritime Safety Authority (AMSA) εξέδωσε την ετήσια έκθεση για τις επιθεωρήσεις Port State Control το 2021, από την οποία προκύπτουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Κατά τη διάρκεια του 2021, οι επιθεωρητές της AMSA πραγματοποίησαν 2.820 επιθεωρήσεις PSC, πτώση 6,65% έναντι του 2020, οπότε πραγματοποιήθηκαν 3.021 επιθεωρήσεις. Το ποσοστό κράτησης πλοίων μειώθηκε οριακά, από το 5,9% το 2020 στο 5,6% το 2021, όταν το μεγαλύτερο ποσοστό καταγράφηκε το 2011 (9,2%). Ο πιο συχνός λόγος κράτησης ήταν η ελλιπής εφαρμογή του safety management system, όπως ορίζει ο ISM.
Συνολικά καταγράφηκαν 26.400 αφίξεις στα αυστραλιανά λιμάνια από 6.170 πλοία με ξένη σημαία το 2021. Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων που προσέγγισαν τα εν λόγω λιμάνια ήταν στα 11 έτη. Οι αφίξεις bulk carriers αυξήθηκαν κατά 3,2% το 2021, στις 14.814, ενώ αύξηση 19,6% σημείωσαν οι αφίξεις πλοίων μεταφοράς οχημάτων και 12% αυτές των general cargo. Σημαντική πτώση σημείωσαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων λόγω των περιορισμών της πανδημίας: από 536 το 2020 σε μόλις 34 πέρυσι.
H AMSA υπογραμμίζει ότι η ποιότητα των πλοίων που καταπλέουν σε λιμάνια της Αυστραλίας συνεχίζει να είναι υψηλή, με την αναλογία ελλείψεων ανά επιθεώρηση να ανέρχεται σε μόλις 2,2% (2,1% το 2020).
Σε ό,τι αφορά την κατανομή των πλοίων ανά νηολόγιο που επιθεωρήθηκαν από την AMSA πέρυσι, το 22,1% (624) ήταν σημαίας Παναμά, το 15,2% (429) σημαίας Νήσων Μάρσαλ, το 13,4% (378) σημαίας Λιβερίας, το 12,7% (358) σημαίας Χονγκ Κονγκ και το 8,4% (238) σημαίας Σιγκαπούρης. Σαράντα δύο ήταν ο αριθμός των ελληνικών πλοίων που επιθεωρήθηκαν.
Τέλος, το iron ore και ο άνθρακας ήταν σε αξία οι μεγαλύτερες εξαγωγές της Αυστραλίας, ενώ ακολούθησαν οι εξαγωγές αερίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ