
H κανονικότητα επέστρεψε στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία DSME μετά τη λήξη της πολυήμερης απεργίας των εργαζομένων.
Οι εργασίες ξαναξεκίνησαν, ενώ η διοίκηση του ναυπηγείου ανακοίνωσε πρόσφατα την εξασφάλιση ενός ακόμα συμβολαίου, αξίας $500 εκατ., για την κατασκευή δύο LNG carriers, με παράδοση το 2026. H DSME αυξάνει τις παραγγελίες της, έχοντας ήδη επιτύχει τα τρία τέταρτα του ετήσιου στόχου παραγγελιών για φέτος, ενώ βρισκόμαστε στα μέσα του έτους.
Παρά τις καλές επιδόσεις του νοτιοκορεατικού ναυπηγικού κολοσσού, οι οικονομικές της απώλειες το α’ τρίμηνο άγγιξαν τα $600 εκατ., ενώ συνολικά το 2021 έφτασαν τα $1,3 δισ. Εκτιμήσεις κάνουν λόγο για απώλειες ύψους σχεδόν $6 δισ. από το 1998, όταν και η Korean Development Bank (KDB) αναμείχθηκε στη μετοχική της σύνθεση προκειμένου να τη σώσουν από τη χρεοκοπία.
Η KDB έσπευσε πρόσφατα να διαψεύσει δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για επιτάχυνση της πώλησης της DSME. Συγκεκριμένα, η Korea Economic Daily ανέφερε ότι η τράπεζα, στις αρχές του 2022, προσέλαβε συμβούλους για να εξετάσουν τις προοπτικές πώλησης του ναυπηγικού ομίλου και ενώ η συγχώνευση με την HHI οδηγούνταν σε ναυάγιο λόγω αντιρρήσεων της ΕΕ.
Δημοσιεύματα άλλων νοτιοκορεατικών ΜΜΕ υπογράμμιζαν ότι η KDB εξετάζει τη διάσπαση του ναυπηγείου σε δύο units: ένα θα αφορούσε κατασκευές εμπορικών πλοίων και ένα πολεμικών πλοίων. Τα ίδια δημοσιεύματα ανέφεραν ότι η εν λόγω κίνηση θα βοηθούσε στη μετέπειτα ιδιωτικοποίηση της DSME. Το 2021, η KDB προέβη στην πώληση μικρότερων ναυπηγείων, όπως τα Hanjin και STX.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ