
Το θέμα της συμφόρησης στα λιμάνια είναι φλέγον και δεν είναι λίγα αυτή τη στιγμή τα λιμάνια στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προκλήσεις.
Ειδικότερα, σύμφωνα με report της VesselsValue, τους τελευταίους μήνες οι θαλάσσιες τακτικές γραμμές έχουν μετακινηθεί από τη δυτική ακτή των ΗΠΑ προς την ανατολική, με αφορμή την υψηλή συμφόρηση που σημειώθηκε στην πρώτη εξαιτίας της πανδημίας. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση της συμφόρησης στα τέσσερα από τα δέκα κυριότερα λιμάνια της ανατολικής ακτής, δηλαδή στα New York και Elizabeth APM Terminals, καθώς και στα Garden City και Savannah.
Σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα, ο μέσος χρόνος αναμονής των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Νέας Υόρκης κυμάνθηκε μεταξύ 20 και 50 ωρών για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από την περσινή μέση αναμονή, που σπάνια ξεπερνούσε τις 20 ώρες.
Τέλος, η VesselsValue σημειώνει ότι τα τέσσερα λιμάνια που αντιμετωπίζουν συμφόρηση αποτελούν τα πιο δραστήρια της ανατολικής ακτής, ενώ συνήθως εξυπηρετούν μεγάλους τύπους πλοίων, συμπεριλαμβανομένων και πλοίων ULCV. Ωστόσο, τα υπόλοιπα έξι κύρια λιμάνια, που λειτουργούν χωρίς συμφορήσεις, εξυπηρέτησαν επίσης ULCV πλοία μέσα στο 2022, συνεπώς η ευκολότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πλοίων είναι ακόμη εφικτή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ