Navios Partners: Αγορά-μαμούθ πλοίων

Navios Partners: Αγορά-μαμούθ πλοίων

1917
Navios Partners: Αγορά-μαμούθ πλοίων

Την αύξηση του στόλου της μέσω επένδυσης-μαμούθ 36 πλοίων ανακοίνωσε την Τετάρτη 27 Ιουλίου η Navios Maritime Partners L.P., έναντι συνολικά $835 εκατ.

O νεοαποκτηθείς στόλος bulk carriers αποτελείται από 26 ιδιόκτητα πλοία και επιπλέον 10 ναυλωμένα πλοία – με την επιλογή για αγορά – των οποίων η αθροιστική χωρητικότητα ισούται με 3,9 εκατ. dwt και ο μέσος όρος ηλικίας είναι ίσος με 9,6 έτη. Η παράδοση των 15 πλοίων στον στόλο της Navios αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και τις 29 Ιουλίου, ενώ τα υπόλοιπα 21 πλοία αναμένεται να παραδοθούν το γ’ τρίμηνο του 2022.

Τα εν λόγω πλοία είναι διαφόρων μεγεθών και πιο συγκεκριμένα: 12 Capesizes, 12 Kamsarmaxes, ένα Post-Panamax, έξι Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize

Λαμβάνοντας υπόψη τους εκτιμώμενους, σύμφωνα με την Clarksons, κατευθυντήριους ναύλους σε συμβόλαια χρονοναύλωσης ενός έτους, τα νεοαποκτηθέντα πλοία αναμένεται να αποφέρουν κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου ίσα με 164 εκατ. το 2023.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω επενδυτική κίνηση συμβάλλει στη διαφοροποίηση στην εταιρεία. Την ίδια ώρα, αυξάνει τον στόλο bulk carriers κατά 67% και τον συνολικό στόλο της εταιρείας κατά 24%. Στο πλαίσιο αυτό, η Navios Partners θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο drybulk πλοίων και τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο συνολικά από τις εταιρείες που είναι εισηγμένες στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης συναλλαγής, ο υπό διαχείριση στόλος της Navios Partners θα αριθμεί 90 bulk carriers, 49 containerships και 49 δεξαμενόπλοια, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 22 νεότευκτα των οποίων η παράδοση αναμένεται το α’ τρίμηνο του 2025.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.