
Η αθρόα ροή παραγγελιών που έχουν εξασφαλίσει τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας το τελευταίο διάστημα καταδεικνύει την ισχυρή θέση τους στον παγκόσμιο ναυπηγικό κόσμο. Ειδικότερα, την Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022, η DSME επανήλθε στην κανονικότητα, με την εξασφάλιση παραγγελίας για τη ναυπήγηση δύο LNG carriers αξίας $495 εκατ.
Ειδικότερα, η παραγγελία αυτή τοποθετήθηκε λίγες ημέρες μετά τη λήξη της πολυήμερης απεργίας στα ναυπηγεία της DSME. Παράλληλα, σύμφωνα με μέλος της εταιρείας, ο ετήσιος στόχος είναι επιτεύξιμος χωρίς κάποια δυσκολία, ενώ ταυτόχρονα το ναυπηγείο θα εστιάσει στο πελατολόγιο μεγάλων πλοίων.
Υπενθυμίζεται πως τη Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022 ένα άλλο ναυπηγείο της ασιατικής χώρας, η KSOE, ανακοίνωσε την παραλαβή παραγγελίας ύψους $106 εκατ. για πλοία εμπορευματοκιβωτίων. Η παραγγελία αφορά τη ναυπήγηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 1.800 TEUs. Η παράδοση των πλοίων θα γίνει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Η KSOE έχει λάβει παραγγελίες ύψους $17,77 δισ. μέχρι στιγμής για το έτος 2022, ξεπερνώντας ήδη τον ετήσιο στόχο της για νέες παραγγελίες ύψους $17,44 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ