
Η ιαπωνική εταιρεία logistics Seagate Corporation Co. Ltd. (SGC), μέλος του ομίλου Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line), ανακοίνωσε πως πρόκειται να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό ρυμουλκό πλοίο το οποίο θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία.
Το νεότευκτο πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης, το οποίο θα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα ως βασική πηγή ισχύος, που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας, η οποία θα φορτίζεται από το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Επιπλέον, θα διαθέτει και μια ηλεκτρογεννήτρια ως βοηθητική πηγή ηλεκτρικής ισχύος.
Το εν λόγω πλοίο θα αποτελεί το πρώτο ρυμουλκό στο λιμάνι της Tokuyama το οποίο θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ως κύρια πηγή ισχύος, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της περιοχής από το 2025, οπότε και θα ξεκινήσει να επιχειρεί. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει μελλοντικά να αντικαταστήσει το καύσιμο της ηλεκτρομηχανής του πλοίου με εναλλακτικά πράσινα καύσιμα, προκειμένου το πλοίο να μπορεί να επιχειρεί παράγοντας μηδενικές εκπομπές.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος των προσπαθειών της “K” Line να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει για το 2050, οι οποίοι εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις δραστηριότητες του ομίλου, συμβάλλοντας παράλληλα στην αειφόρο ανάπτυξη της οικονομίας και της κοινωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Εν μέσω μειωμένου επενδυτικού ενδιαφέροντος σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη, πρόσφατη έκθεση της Allied σκιαγραφεί τη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες…
Θετικές μεταβολές καταγράφει η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Πειραιά, παρά την αβεβαιότητα για τη ναυτιλιακή κίνηση από την Ερυθρά Θάλασσα, που εντάθηκε…
Από την έξαρση της πολεμικής σύρραξης μεταξύ Ιράν και Ισραήλ, η ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί με «κομμένη» την ανάσα τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, κυρίως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ