
Η Γερμανία θα σταματήσει τελείως να αγοράζει από τη Ρωσία άνθρακα την 1η Αυγούστου και πετρέλαιο την 31η Δεκεμβρίου, συνεχίζοντας τη μείζονα αλλαγή που έχει αρχίσει ως προς τον ενεργειακό εφοδιασμό της, τόνισε ο υφυπουργός Οικονομικών της χώρας Γεργκ Κούκις κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Σίδνεϊ.
Όμως η μεγάλη πρόκληση που έχει μπροστά του το Βερολίνο θα είναι να αναπληρωθεί το τεράστιο κενό που θα δημιουργηθεί όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πάψει να αγοράζει φυσικό αέριο από τη Μόσχα, η ποσότητα του οποίου φθάνει τα 158 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα σε ετήσια βάση, τόνισε ο κ. Κούκις.
«Θα πάψουμε να αγοράζουμε ρωσικό άνθρακα σε μερικές εβδομάδες», επισήμανε στο Φόρουμ Ενέργειας του Σίδνεϊ, που συνδιοργάνωσαν η αυστραλιανή κυβέρνηση και ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (ΔΟΕ).
Η Ρωσία προμήθευε ως πρόσφατα το 40% του άνθρακα και το 40% του πετρελαίου που κατανάλωνε η Γερμανία, θύμισε ο κ. Κούκις.
«Για όποιον γνωρίζει την ιστορία του αγωγού Ντρούζμπα, που ήταν ήδη εργαλείο της σοβιετικής αυτοκρατορίας για την κυριαρχία στην ανατολική Ευρώπη» κατανοεί πως «το να απαλλαγείς από αυτή την εξάρτηση δεν είναι κάτι ασήμαντο, αλλά είναι κάτι που θα καταφέρουμε σε μερικούς μήνες», πρόσθεσε ο γερμανός υφυπουργός Εξωτερικών.
Η Γερμανία κατασκευάζει τερματικούς σταθμούς για την εισαγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) ώστε να αρχίσει να καλύπτει το τεράστιο κενό στην προμήθεια αερίου, ωστόσο ο Γεργκ Κούκις υπογράμμισε ότι οι ΗΠΑ και το Κατάρ μπορούν να πωλούν μόλις 30 δισεκ. κυβικά μέτρα στην Ευρώπη, ποσότητα που δεν επαρκεί.
«Δεν μπορούμε απλά να φανταστούμε πως αυτό το πρόβλημα θα πάψει να υπάρχει».
Ο υφυπουργός Οικονομικών εξήγησε πως το Βερολίνο προωθεί τη μετάβασή του στις μηδενικές εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και νομοθεσία για την επιτάχυνση των έργων ώστε να παράγεται περισσότερη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, αλλά το αέριο εξακολουθεί να είναι απόλυτα απαραίτητο στη Γερμανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…

Ο όμιλος Grimaldi, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του (Cooperation Framework Agreement ‒ CFA) με την China Merchants…

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ