INTERCARGO: Η υγροποίηση φορτίων, πονοκέφαλος για τα bulk carriers

INTERCARGO: Η υγροποίηση φορτίων, πονοκέφαλος για τα bulk carriers

142
INTERCARGO: Η υγροποίηση φορτίων, πονοκέφαλος για τα bulk carriers

Παρά τα υψηλά επίπεδα επαγρύπνησης από πλευράς πλοιοκτητών για την ενίσχυση της ασφάλειας στα πλοία, η υγροποίηση φορτίων συνεχίζει να αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών στον κλάδο των bulk carriers.

Tα παραπάνω αναφέρει η INTERCARGO σε ανακοίνωσή της με αφορμή την έκδοση του πρόσφατου Bulk Carrier Casualty Report. Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, 70 ναυτικοί έχασαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα απωλειών που σημειώθηκαν σε πέντε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου: τέσσερα μεταφοράς νικελίου και ένα βωξίτη.

Στην έκθεση αναφέρεται ότι, πέραν των απαιτήσεων του IMSBC Code που δεν ακολουθήθηκαν, υπήρξε ελλιπής έλεγχος και αξιολόγηση της κατάστασης των φορτίων, που οδήγησαν στα εν λόγω ατυχήματα.

«Είναι εμφανής η έλλειψη συντονισμένης προσπάθειας και δέσμευσης από πολλούς ενδιαφερόμενους φορείς για την επίλυση του προβλήματος. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν φορτωτές, εισαγωγείς και αρχές κράτους λιμένα στους λιμένες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Χρειαζόμαστε δράση από αυτούς στους οποίους βασίζεται ο κλάδος μας για την ασφάλειά του –τον ​​ΙΜΟ, τους νομοθέτες και τους προμηθευτές‒ για να διασφαλίσουμε ότι οι ελάχιστες υποχρεώσεις βάσει του Κώδικα IMSBC εκπληρώνονται», σχολίασε ο αντιπρόεδρος της INTERCARGO, Uttam Kumar Jaiswal.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.