
Ο κρίσιμος ρόλος των εφοδιαστικών αλυσίδων για το παγκόσμιο εμπόριο έχει καταστεί εμφανής εντός των πανδημικών ετών, οπότε και πληθώρα παραγόντων έχουν προκαλέσει κομφούζιο σε αυτές. Καθώς η παγκόσμια οικονομία αποπειράται να εισέλθει στη μετα-πανδημική εποχή, δημοσίευμα του Bloomberg καταδεικνύει τις τέσσερις κορυφαίες προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπες οι χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες, προκαλώντας ανησυχία για το βραχυπρόθεσμο μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Ειδικότερα, το 42% όλων των εμπορευμάτων που μεταφέρονται μέσω containerships από την Ασία στις ΗΠΑ φτάνει στους λιμένες του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Επί του παρόντος, οι εν λόγω λιμένες ταλανίζονται από πληθώρα προβλημάτων, τα οποία πηγάζουν από τις χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Κατ’ αρχάς, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην απομάκρυνση containers από τους λιμένες που προορίζονται να φορτωθούν σε κάποιο τρένο. Τα εν λόγω containers έχουν τριπλασιαστεί από τον Φεβρουάριο και τη Δευτέρα 27 Ιουνίου ανέρχονταν σε περίπου 28.000, καταλαμβάνοντας χώρο στις αποθήκες των λιμανιών και προκαλώντας καθυστερήσεις και στις θαλάσσιες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Την ίδια ώρα, υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην αποχώρηση containers μέσω φορτηγών από τους λιμένες. Η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απότοκο περισσότερο μιας έλλειψης παραγωγικότητας εντός του λιμένα παρά μιας έλλειψης οδηγών.
Επιπλέον, στους τερματικούς αποθήκευσης containers των δύο λιμένων, ο διαθέσιμος χώρος βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, ίσα με 0,3%. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο διαθέσιμος χώρος θα άγγιζε το 5% σημείωσε ο Executive Director του λιμένα του Λος Άντζελες, Gene Seroka.
Φωτό: Alex Hofford/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δύο μέλη του πληρώματος του Eternity C σκοτώθηκαν μετά την επίθεση που δέχθηκε χθες το υπό λιβεριανή σημαία φορτηγό πλοίο με θαλάσσια drones και…
Διαχρονικά, η ναυτιλιακή βιομηχανία επηρεάζεται άμεσα από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις. Ωστόσο, η φύση της βιομηχανίας είναι τέτοια, που οι αναδιατάξεις των εμπορικών ροών…
Σε 3,45 εκατ. επιβάτες ανήλθε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 2025, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6% σε σύγκριση…
Η Νότια Κορέα ζήτησε επίσημα από τις ΗΠΑ την εξαίρεσή της από την εφαρμογή των λιμενικών τελών που έχουν επιβάλει οι τελευταίες σε όλα…
Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ενέργειας από την Ινδονησία και τις Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας (Memorandum of Understanding ‒ MoU) δεκάδων δισεκατομμυρίων…
Η Βραζιλία, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ζάχαρης διεθνώς (23,6% παγκόσμιας παραγωγής), σημείωσε πτώση στις διά θαλάσσης εξαγωγές του εν λόγω…
Τα ασυνήθιστα χαμηλά επίπεδα νερού στον ποταμό Δούναβη στην Ουγγαρία επηρεάζουν την ενδοποτάμια ναυτιλία, τη γεωργία και τα τοπικά οικοσυστήματα, αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού…
Οι συνιστώσες της προσφοράς στην αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκονται στο επίκεντρο πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson, η οποία εστιάζει σε παραγγελίες, παραδόσεις και αξίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ