
Το Γραφείο Γενικής Αστυνομίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ανακοίνωσε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των ιδιωτικής χρήσης ή εκμισθούμενων ατομικών σκαφών – θαλάσσιων μοτοποδηλάτων καθώς και των προσομοιαζόντων προς αυτά ανεξαρτήτως τύπου ή και ονομασίας (SEA BEETLE, SEA BIKE, SURF JET, JET SKI κλπ.) λεμβολογημένων – εγγεγραμμένων στα Βιβλία Εγγραφής Μικρών Σκαφών (ΒΕΜΣ), κατά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο 2022, μεταξύ των ωρών 14:00 έως 17:00, στις θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας του Γ΄ Λιμενικού Τμήματος Σαλαμίνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, τα όρια των οποίων συμπίπτουν με κατοικημένες περιοχές, όπως περιγράφονται παρακάτω:
α) Αιάντειο: θαλάσσια περιοχή από 12η έως 18η στάση.
β) Αιάντειο (ΝΑΤΟ): θαλάσσια περιοχή από ύψος οδού Αγίου Φανουρίου έως την υφιστάμενη ράμπα ανέλκυσης – καθέλκυσης σκαφών στο ύψος της οδού Διστόμου.
γ) Ηλιακτή: θαλάσσια περιοχή εντός όρμου Ηλιακτής.
δ) Άγιος Γεώργιος: θαλάσσια περιοχή εντός όρμου Αγ. Γεωργίου.
ε) Σελήνια: θαλάσσια περιοχή εντός όρμου Σεληνίων.
Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η κυκλοφορία των ανωτέρω ατομικών σκαφών – θαλάσσιων μοτοποδηλάτων κατά τα προαναφερθέντα χρονικά διαστήματα και κατά μήκος των ως άνω αναφερθεισών κατοικημένων περιοχών σε απόσταση μικρότερη των πεντακοσίων (500) μέτρων από την ακτογραμμή και επιπλέον:
α) σε απόσταση μικρότερη των διακοσίων (200) μέτρων από το εξωτερικό μέρος των πλωτών σημαντήρων που επισημαίνουν τα όρια μέχρι τα οποία φτάνουν συνήθως κολυμπώντας οι λουόμενοι στις λουτρικές εγκαταστάσεις.
β) σε απόσταση τριακοσίων (300) μέτρων από το συνηθισμένο σημείο στο οποίο φτάνουν συνήθως κολυμπώντας οι λουόμενοι στις θαλάσσιες περιοχές που δεν επισημαίνονται με πλωτούς σημαντήρες.
γ) σε απόσταση μικρότερη των πεντακοσίων (500) μέτρων στις περιοχές που δεν υπάρχουν λουόμενοι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ