Ανοδική πορεία κατέγραψαν οι ναύλοι των product tankers και LNG carriers την εβδομάδα των Ποσειδωνίων (6-10 Ιουνίου), ενώ πτώσεις κατεγράφησαν στις ναυλαγορές των bulk carriers και των crude tankers. Οι τελευταίες εξελίξεις στους ναύλους ώθησαν τον σχετικό δείκτη της Clarksons, ClarkSea, σε εβδομαδιαία πτώση 3%, με τον δείκτη να διαμορφώνεται στα $40.087/ημέρα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, οι ναύλοι των bulk carriers σημείωσαν πτώση λόγω της υψηλής συγκέντρωσης τονάζ σε σημαντικές περιοχές. Ακόμη, η αύξηση των τιμών των καυσίμων περιόρισε περαιτέρω την κερδοφορία: ο σταθμισμένος μέσος όρος των ημερήσιων κερδών ενός bulk carrier κατέγραψε πτώση 13% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $22.673, δηλαδή στα χαμηλότερα επίπεδά του από τον Φεβρουάριο.
Οριακή πτώση σημειώθηκε και στους ναύλους των feeder containerships μεταφορικής ικανότητας 1.000 TEUs σε συμβόλαια με ορίζοντα 6-12 μήνες. Οι ναύλοι σημείωσαν πτώση 1% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα υψηλά επίπεδα των $35.750/ημέρα. Μείωση σημείωσαν τα κέρδη στη spot αγορά των VLGCs, ίση με 19% με τα ημερήσια κέρδη να διαμορφώνονται στα $44.724. Ακόμη, ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των Suezmax tankers κατέγραψε πτώση 19% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $13.675/ημέρα.
Ωστόσο, η εικόνα στα product tankers ήταν διαφορετική. Ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των MR tankers σημείωσε άνοδο 16% και διαμορφώθηκε στα $37.985. Θετική παραμένει η εικόνα και στη ναυλαγορά των LNG carriers, όπου οι ναύλοι στη spot αγορά για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. ανήλθαν σε $97.500/ημέρα, καταγράφοντας νέο ρεκόρ για το 2022.