
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου του 2022 προέβη τη Δευτέρα 23 Μαΐου η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $29,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, ανέφερε τα εξής: «Παρά την πρόσφατη μικρή διόρθωση, τα επίπεδα των ναύλων στα συμβόλαια χρονοναύλωσης για feeder containerships παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ, γεγονός που οδήγησε την Euroseas σε κερδοφορία. Παράλληλα, οι εκτιμήσεις για παρατεταμένη διατήρηση των τωρινών επιπέδων της αγοράς ναυλώσεων μας επέτρεψαν να προβούμε στην εκ των προτέρων ναύλωση δύο εκ των εννιά πλοίων που απαρτίζουν το ναυπηγικό μας πρόγραμμα, σε επίπεδα ναύλων που θα μας επιτρέψουν να ανακτήσουμε τα κόστη κατασκευής τους εντός της τριετούς διάρκειας των συμβολαίων». […]
«Εκτιμούμε ότι η αγορά θα παραμείνει ισχυρή βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και παρακολουθούμε τις τωρινές τάσεις, οι οποίες, σε συνάρτηση με νέους κανονισμούς στις εκπομπές αερίων και αναμενόμενες αυξημένες παραδόσεις πλοίων, θα επηρεάσουν την αγορά». […]
«Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε ένας ισχυρός παίκτης στην αγορά των feeder containerships και να μεγαλώσουμε την εταιρεία. Τα επίπεδα charter coverage μας δίνουν εικόνα για τα έσοδά μας έως και το 2024. Ωστόσο, οι μετοχές της εταιρείας τελούν υπό διαπραγμάτευση σε επίπεδα που δεν αντανακλούν την αξία των αναμενόμενων εσόδων, πόσω μάλλον την καθαρή αξία των περιουσιακών στοιχείων της, και συνεπώς αποτελούν μία από τις πιο θελκτικές επενδυτικές ευκαιρίες για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο επέτρεψε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους $20 εκατ.».
Την ίδια ώρα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Euroseas, με φόντο την κερδοφορία της, στοχεύει στην επανεκκίνηση της διανομής μερισμάτων της εταιρείας στους μετόχους, η οποία είχε διακοπεί από το 2013 και έπειτα. Συνεπώς, αποφασίστηκε η διανομή μερισμάτων ύψους $0,5 ανά μετοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ