Περαιτέρω άνοδος σημειώθηκε στη ναυλαγορά των bulk carriers, με τα μεγαλύτερα μεγέθη, και ειδικότερα τα Capesizes, να βρίσκονται στο επίκεντρο. Όπως σημειώνει σε πρόσφατη εβδομαδιαία (09-13/05) έκθεσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons, ο μέσος όρος των κερδών των Capesizes στη spot αγορά κατέγραψε άνοδο 35% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $28.822. Τα επίπεδα αυτά συνιστούν ρεκόρ για το 2022 και είναι υψηλότερα και από τον μέσο όρο του 2021. Ακόμη, οι ναύλοι των Panamaxes κατέγραψαν επίσης υψηλό έτους, καθώς αυξήθηκαν στα $28.551/ημέρα.
Παράλληλα, άνοδος κατεγράφη και στη δραστηριότητα στην αγορά των containerships, και δη εκείνη των συμβολαίων χρονοναύλωσης. Στα μικρότερα μεγέθη, οι ναύλοι σημείωσαν μικρή πτώση σε εβδομαδιαία βάση: οι ναύλοι για ένα feeder μεταφορικής ικανότητας 1.000 TEUs σε συμβόλαιο χρονοναύλωσης 6 έως 12 μηνών μειώθηκαν στα $38.000/ημέρα. Ωστόσο, ακόμη παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ και σε κατά 19% υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τις αρχές του 2022.
Φωτό: Ζzkonst/ Pixabay