
Οι υψηλές ενεργειακές ανάγκες της Ινδίας την ωθούν να αυξήσει τις εισαγωγές άνθρακα με τις ευλογίες της κυβέρνησης. Πρόσφατα το Υπουργείο Ενέργειας της χώρας κάλεσε όλες τις μονάδες ηλεκτροπαραγωγής να εισαγάγουν τουλάχιστον το 10% των απαιτούμενων αναγκών τους σε άνθρακα.
Οι ελλείψεις ηλεκτρικής ενέργειας σε πολλές πολιτείες της Ινδίας από τον Απρίλιο αλλά και τα προβλήματα που έχουν επιφέρει στην εγχώρια παραγωγή οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες οδήγησαν την ινδική κυβέρνηση να προβεί στην εν λόγω κίνηση, η οποία φαίνεται πως θα αλλάξει για ακόμα μία φορά τον χάρτη των θαλάσσιων μεταφορών άνθρακα.
Από τον Ιούνιο του 2021, οι εν λόγω εισαγωγές κινούνται κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα και η απόφαση της Ινδονησίας για φρένο στις εξαγωγές στις αρχές του έτους έπληξε ακόμα περισσότερο τις ινδικές εισαγωγές. Όπως αναφέρει ο επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO Νiels Rasmussen, η χώρα θα επιχειρήσει να αυξήσει τις εισαγωγές της από την Αυστραλία και την Ινδονησία, τους κύριους εμπορικούς της εταίρους, ωστόσο μόνο εύκολη δεν είναι αυτή η εξίσωση. Στη μεν Αυστραλία, οι πρόσφατες βροχοπτώσεις στην ανατολική ακτή έχουν δημιουργήσει προβλήματα στα logistics, ενώ στην Ινδονησία το 25% της παραγωγής θα πρέπει να καταναλώνεται εγχώρια, περιορίζοντας τις εξαγωγές.
Με βάση τα παραπάνω, η Ινδία καλοβλέπει τον άνθρακα της Ρωσίας, ιδιαίτερα για εισαγωγές από τα μέσα Αυγούστου, όταν και το εμπάργκο της ΕΕ εφαρμοστεί πλήρως. Ο Νiels Rasmussen καταλήγει ότι, ανεξαρτήτως προέλευσης, η αύξηση των εισαγωγών της Ινδίας αποτελεί θετικό οιωνό για τα bulkers, ενώ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το διμερές εμπόριο Ρωσίας-Ινδίας αυξηθεί, τα τονομίλια θα παράσχουν επιπλέον στήριξη στη ζήτηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ