
Νομοθεσία η οποία θα επιτρέπει την επιτάχυνση της κατασκευής τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ετοιμάζει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων dpa.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, τα υπουργεία Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Δικαιοσύνης συνεργάζονται για την κατάρτιση πρότασης νόμου, ο οποίος θα προβλέπει ταχείες διαδικασίες έγκρισης για τη δημιουργία πλωτών και χερσαίων τερματικών σταθμών LNG στη βόρεια Γερμανία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το σχέδιο αναμένεται να εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο την ερχόμενη Τετάρτη. «Στόχος του νόμου είναι όλες οι διαδικασίες έγκρισης και αδειοδότησης και η ανάθεση δημοσίων συμβάσεων και παραχωρήσεων να γίνονται πολύ πιο γρήγορα από όσο είναι δυνατόν με την ισχύουσα νομοθεσία, προκειμένου να επιτευχθεί η ταχύτερη δυνατή ένταξη του LNG στη γερμανική αγορά», αναφέρεται σε κυβερνητικό έγγραφο, το οποίο επικαλείται το dpa. Οι εγκρίνουσες αρχές θα πρέπει να είναι σε θέση να αναστείλουν προσωρινά, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, κάποιες απαιτήσεις, όπως τις εκτιμήσεις περιβαλλοντικών επιπτώσεων, επισημαίνεται στο έγγραφο.
Σε λιγότερο από τέσσερις εβδομάδες ο μεγαλύτερος εισαγωγέας φυσικού αερίου της Γερμανίας, η εταιρία Uniper, θα κληθεί να πληρώσει τον επόμενο λογαριασμό της στη Ρωσία, ενώ ο Βλαντίμιρ Πούτιν επιμένει στην πληρωμή σε ρούβλια. Μέχρι τώρα η Uniper έχει πληρώσει μόνο σε ευρώ, αλλά επεξεργάζεται τη λύση των δύο λογαριασμών, όπως επισημαίνει το δίκτυο RND.
Η πρόσφατη διακοπή παροχής φυσικού αερίου προς την Πολωνία και τη Βουλγαρία έχει προκαλέσει ανησυχία για μια αντίστοιχη ξαφνική απόφαση σε σχέση με τη Γερμανία. Ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς, προειδοποίησε πριν από λίγες ημέρες από την Ιαπωνία, ότι η Γερμανία πρέπει να είναι προετοιμασμένη για κάτι ανάλογο, καθώς «ουδείς γνωρίζει πώς θα συμπεριφερθεί ο αρχηγός του Κρεμλίνου».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ